Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال کراسنودار روسیه و رن فرانسه در چارچوب هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کراسنودار به پایان رسید.

بازیکنان رن از ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نتوانستند موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه حریفشان ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول در نهایت بدون رد و بدل شدن هیچ گلی به پایان رسید.

در نیمه دوم نماینده روسیه بازی بی نقصی از خود به نمایش گذاشت و بار‌ها دروازه حریفش را تهدید کرد. در دقیقه ۷۱ "برگ" روی پاس "مارتینوویچ" برای کراسنودار گلزنی کرد. در ادامه بازیکنان رن سعی کردند نتیجه را جبران کنند، اما موفق نبودند و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده روسیه به پایان رسید.

کراسنودار با این پیروزی ۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول گروه E ایستاد تا صعودش به لیگ اروپا قطعی شود. نماینده فرانسه هم با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتن پیولی از میلان قطعی شد

قطع همکاری میلان با سرمربی ایتالیایی‌اش در پایان فصل جاری قطعی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلان با وجود شکست خانگی 2 بر یک شب گذشته (دوشنبه) مقابل اینتر در هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا که منجر به قهرمانی زودهنگام رقیب دیرینه‌اش شد، در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها با 17 امتیاز اختلاف نسبت به نراتزوری در رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست اما ظاهراً مدیران باشگاه میلان از وضعیت موجود این تیم و اختلاف به وجود آمده بین میلان با اینتر ناراضی هستند و به دنبال ایجاد تغییرات در کادرفنی میلان برای فصل آینده هستند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ استفانو پیولی در پایان فصل جاری توسط هیت مدیره باشگاه میلان از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد. مدیران این باشگاه جستجوی خود را برای جذب سرمربی جدید آغاز کرده‌اند.

سرمربی پیشین تیم‌های لاتزیو، اینتر و فیورنتینا که در سال 2019 هدایت میلان را برعهده گرفت و این تیم را در فصل 22-2021 به قهرمانی سری A ایتالیا رساند، قرارداد فعلی‌اش با باشگاه اینتر تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد.

اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت

پیولی در پی شکست شب گذشته تیمش در دربی دلامادونیا گفت: متأسفانه یکبار دیگر نتوانستیم حتی یک تساوی از دربی به دست بیاوریم. ما در جریان بازی موقعیت‌هایی خوبی نصیب‌مان شدیم، اما می‌خواستیم عمقی‌تر دفاع کنیم تا دوباره گلی شبیه به گلی که تورام در نیمه دوم زد، دریافت نکنیم. تیم مصمم بود و با جاه‌طلبی جنگید، اما شانس با ما یار نبود که به تساوی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • ازبکستان و عراق به مرحله حذفی رفتند/ عربستان در حسرت صعود ماند
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی صعود کردند/ حذف چین و میانمار
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • صعود فوتسال ایران به یک‌چهارم قطعی شد
  • صعود به یک‌چهارم قطعی شد
  • بدترین شکست تاریخ پرسپولیس در آسیا!