Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدنبی درباره شرایط ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا صحبت کرد.

مهدی محمدنبی، دبیر کلی فدراسیون فوتبال ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی درخصوص مسائل مختلف از جمله میزبانی ایران در جام ملت های آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، نبی درخصوص طلب های ایران گفت:

در فدراسیون فوتبال، دستمان روی زانوی خودمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی وقت های کمک هایی می شود از وزارت. اما نزدیک به 4-5 میلیون یورو طلب داریم. در AFC نیز حدود 1 میلیون یورو طلب داریم ولی بخاطر تحریم ها نمی توانیم دریافت شان کنیم.

وی درخصوص میزبانی جام ملت های آسیا گفت:

درخصوص میزبانی جام ملت های آسیا 2027، فاکتورهایی برای این میزبانی درنظر گرفتیم این است که اول، کشور ما پهناور است و استان هایی که فرودگاه و هتل و زمین تمرین دارند زیاد است. در این بخش وقتی که شما میزبان هستید، دولت هم کمک می کند. 

به عنوان مثال در شیراز یک استادیوم 50 هزار نفری افتتاح خواهد شد. لذا استادیوم ها به روز می شوند. ما قبلا مشکل داشتیم و حتی استادیوم هایمان نور نداشت. این اتفاق باعث خواهد شد که ما مشکلات ورزشگاه های خود را حل کنیم.

خود دولت و نهادهای مسئول موافقت کرده اند با این موضوع. با توجه به اینکه AFC بخشی از هزینه ها متقبل می شود. ما مشکل هزینه نداریم و فقط باید امکانات سخت افزاری که زیرنظر دولت هست را حل کنیم. اگر امکانات سخت افزاری کامل شود، شانس ما بالا می رود.

تفاوت های فرهنگی اصلا جزو شرایط و ملاک ما نیست. رقبای ما در این زمینه، قطر هست، عربستان هست. این دو کشور رقیب ما هستند. در یک بخش ما باید دقت کنیم و آن هم پخش مسابقات است. که این بخش را باید با AFC و صدا و سیما هماهنگ کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام ملت های آسیا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک استقلال بارگذاری شده است

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بسته‌ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا، این شایعه را به دنبال داشت که احتمال دارد مجوز حرفه‌ای استقلال هم تهدید شود اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایسنا نشان داد بسته‌ماندن پنجره آبی‌ها، ارتباطی به مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک لازم را بارگذاری کرده است و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم‌نامه‌ای که بارگذاری‌شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا باز خواهد شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896227

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ چهار‌شنبه ۲۹ فروردین
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران مشخص شد | دو پرسپولیسی در بین باارزش‌ترین‌ها
  • گران‌ترین فوتبالیست ایران کیست؟
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • تشریح مصوبات شورای تأمین استان درخصوص سنگ آهن مرکزی ایران-بافق 
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز