Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۴/۳۰، در ششمین نشست بین‌المللی گفتگو‌های مدیترانه‌ای ایتالیا که به صورت مجازی برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

گفت‌وگو‌های مدیترانه‌ای در ایتالیا، همایشی جهانی است که هر سال در آن مقامات و نمایندگان کشور‌های مختلف جهان از جمله دولتمردان، کارآفرینان، جامعه مدنی، استادان دانشگاه و رسانه‌های جمعی شرکت می‌کنند و درخصوص مشکلات مدیترانه و دیگر مسائل مهم بین‌المللی گفت‌وگو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر خارجه ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت در ششمین ماه از نبرد طوفان‌الاقصی مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود نشان داده‌اند.

به گزارش ایسنا، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنان کوتاهی پس از دور اول دیدار و گفت‌وگو با امیرعبداللهیان در تهران گفت: نبرد طوفان‌الاقصی وارد ششمین ماه خود شده است و مردم و مقاومت فلسطین در مقابله با نسل‌کشی و پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی ثابت‌قدم هستند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • مصرف ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در ششمین روز بهار ۱۴۰۳
  • هنیه: مردم غزه مقاومت افسانه‌ای از خود به نمایش گذاشتند
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • کشف ۵ جسد پناهجویان توسط گارد ساحلی تونس
  • حمله راکتی از غزه به اشدود در ششمین ماه جنگ
  • انجام نیمی از پروازهای نوروز از دو فرودگاه مهرآباد و مشهد
  • بارش برف در ششمین روز از سال نو در پیرانشهر و مهاباد