Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  Eado برندی در مجموعه چانگان است که به عنوان یک سدان کامپکت سابقه حضور در بازار ایران را نیز دارد. نسل اول این محصول در سال 2012 وارد لیست فروش چانگان شد و از موتور 1.6 لیتری با 113 اسب بخار استفاده می کرد. این خودرو با نام چانگان ایدو 1 نیز شناخته می شود.

نسل دوم ایدو نیز از سال 2018 روی خط تولید کمپانی چینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نسل مدل هاچبک اکس تی 2 یکی از جذاب ترین نمونه های ایدو محسوب می شود.

نسل اول سدان ایدو نمای عقب نسل اول سدان ایدو ایدو مدل اکس تی در نسل دوم مدل اکس تی در نسل دوم-نمای جانبی/ عقب ایدو پلاس در نسل دوم نمای عقب ایدو پلاس

در ادامه این مطلب نگاهی به مدل سدان 2021 نسل دوم ایدو خواهیم داشت که با برچسب قیمت حدود 51 هزار درهم در امارات و 47500 ریال سعودی در عربستان پیش روی مشتریان قرار دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این محصول در قسمت دماغه بروزرسانی هایی را همراه خود دارد که شامل ترکیبی از ال ایی دیی و هالوژن برای چراغ اصلی، شکل جدید گریل(جلوپنجره) با عناصر کرومی شبیه به الگوی لکسس و همچنین بامپر(سپر) یکپارچه با ورودی های هوا و عناصر کرومی می شود.

رینگ ها در حالت استاندارد 16 اینچی هستند. نمونه 17 اینچی نیز قابل سفارش است.

در نمای عقب نیز یک نوار کرومی فاصله بین چراغ های اصلی را پر کرده تا هماهنگی بیشتری با تغییرات دماغه ایجاد شود.

این محصول از منظر ابعاد برابر با 4710 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در عرض و 1505 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2700 میلیمتر است. وزن خالص خودرو نیز حدود 1323 کیلوگرم است.

کابین

از امکانات کابین جدید می توان به استفاده از مواد دارای بافت نرم، ورود بدون کلید، پاور ویندوز، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی ویژه سیستم سرگرمی، تهویه اتوماتیک، فرمان برقی جدید، سیستم صوتی با 6 اسپیکر و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز می توان به مواردی مانند: نمایشگر فشار باد لاستیک ها، کروز کنترل مجهز به تشخیص فاصله با خودروی جلویی و حفظ فاصله مناسب، دستیار حرکت در سربالایی، ترمز پارک اتوماتیک، سنسور برخورد از جلو، ترمز اضطراری اتوماتیک، سیستم نوردهی تطبیقی در چراغ های اصلی جلو، سیستم پایداری الکترونیکی، شاسی تقویت شده، ایربگ جلو و کنار و ... اشاره کرد.

پیشرانه

در قسمت پیشرانه از نمونه 1.6 لیتری 125 اسب بخاری با گشتاور 168 نیوتن متر در هماهنگی با جعبه دنده 5 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک استفاده شده است. همچنین پیشرانه 1.4 لیتری توربو با 155 اسب بخار و جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه پیش روی مشتریان قرار دارد.

با پیشرانه 1.6 لیتری خودرو طی 12 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت نیز برابر با 180 کیلومتر برساعت است. متوسط مصرف سوخت این پیشرانه نیز حدو 7 لیتر در هر 100 کیلومتر گزارش شده است.

پیشرانه توربو 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد و خودرو طی 7.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر می رسد.

ظرفیت باک 53 لیتر است.

تصاویر بیشتر: مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *معرفی شاسی بلند جدید از چانگان (+فیلم و تصاویر) *معرفی بِنی ایی-استار؛ خودروی 10 هزار دلاری چانگان(+تصاویر) *سی اس85؛ همزاد چینی ب ام و اکس4 معرفی شد!(+فیلم و تصاویر) *اوشان؛ محصول جدید چانگان با برچسب قیمت 23700 دلاری (+تصاویر) *یونی-تی(UNI-T)؛ شاسی بلند جدید "چانگان" با ویژگی های کاملا متفاوت! (+تصاویر) *شاسی بلند جدید چانگان معرفی شد/ اوشان اکس5 رونوشتی از محصولات روز صنعت خودرو (+تصاویر) *چانگان اوشان اکس7؛ شاسی بلند جدید چینی با نمایشگرهای دیجیتال و پیشرانه 204 اسب بخاری (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003BPy

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: چانگان ایدو عصرایران شاسی بلند جدید نسل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد

فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) با انتشار یافته‌های یک تحقیق اعلام کرد: عامل حمله انتحاری فرودگاه کابل در آگوست ۲۰۲۱ فردی به نام عبدالرحمان اللوگری بوده است که پیش از حمله شناسایی نشده بود.

در گزارش جدید سنتکام آمده است که عملیات انتحاری که در روند تخلیه نظامیان آمریکایی در آگوست ۲۰۲۱ روی داد، قابل جلوگیری نبوده و هشدارها درباره وقوع آن و نیز مشخصات مهاجم احتمالی مبهم بوده است.

بر اساس این گزارش، مهاجم انتحاری این حمله تروریستی از اعضای داعش بود که پس از تسلط دوباره طالبان از زندان آزاد شده بود.

یافته‌های تحقیق سنتکام، اظهارات برخی نظامیان امریکایی را درباره اینکه عامل این حمله تروریستی پیش از وقوع انفجار در فرودگاه کابل شناسایی شده بود رد می کند.

سال گذشته تیلر وِرگاس اندورس نظامی آمریکایی که در حمله تروریستی فرودگاه کابل زخمی شده بود، در نشست استماعیه کنگره آمریکا گفته بود تک‌تیراندازان آمریکایی عامل احتمالی این حادثه را در میان جمعیت شناسایی کرده بودند، اما فرماندهان به آنان اجازه ندادند که مهاجم را از پا در آورند.

در حمله انتحاری، مقابل دروازه میدان هوایی بین‌المللی کابل، در چهارم سنبله سال 1400 (آگوست ۲۰۲۱) دست‌کم ۱۳ نظامی آمریکایی و بیش از ۱۷۰ غیرنظامی کشته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • شاسی‌بلند اتوماتیک چینی ۸۵۰ میلیون تومان شد
  • قدرت نمایی شاسی بلند نیسان در سیل دبی
  • تیم فوتبال اولسان سهمیه جام باشگاه‌های جهان را کسب کرد
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هویت عامل انتحاری فرودگاه کابل مشخص شد
  • هونگچی H ۵؛ سدان چینی ۵میلیاردی در بازار!
  • خرید این سدان چینی بیش از ۵میلیارد تومان آب می‌خورد!
  • نسخه جدید خودروی محبوب مولتی‌میلیاردر‌های ایرانی + عکس