Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه 99/09/13+ تغییرات
قیمت طلا، سکه و دلار امروز پنجشنبه 99/09/13+ تغییرات
این خبر در هر ساعت بروزرسانی می شود...
آخرین قیمت نیم سکه و ربع سکه ١٢ اذر // ساعت ٢٣:٣٠
نوعقیمت(تومان)دلار25.600یورو30.900پوند34.900سکه بهار آزادی10.998.000 سکه طرح جدید12.020.000نیم سکه6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

250.000ربع سکه4.250.000سکه گرمی2.290.000گرم طلای 18 عیار1.065.000
اقتصاد24

آخرین قیمت دلار امروز ١٢ اذر // ساعت ٢٣:٣٠
اولین قیمت اعلام شده برای فروش هر دلار در صرافی ملی 25 هزار و 620 تومان و برای خرید آن 24 هزار 620 تومان است که بدون هیچ تغییری نسبت به قیمت دیروز بوده است.
در بازار آزاد نیز معاملات امروز با 200 تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت دیروز و با نرخ 26 هزار و 120 تومان آغاز کرد.
همچنین بازار متشکل ارزی معاملات خود را در کانال 24 هزار تومان برای هر دلار آغاز کرد اما بلافاصله پا به کانال 25 هزار تومانی گذاشت و در نرخ 25 هزار و 56 تومان معامله شد.
در سامانه سنا ( خرده فروشی) هم مثل بازار متشکل معاملات در کانال 24 هزار تومانی آغاز شد و به سرعت پا به کانال بالاتر گذاشت. در حال حاضر دلار در این سامانه با قیمت 25 هزار و 306 تومان معامله می‌شود.
همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته در سامانه نیما حواله دلار برای خرید 25 هزار و 490 تومان و و برای فروش 25 هزار و 554 تومان اعلام می‌شود.// تجارت نیوز

قیمت طلا و سکه ١٢ اذر // ساعت ٢٣:٣٠
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی به نرخ 12 میلیون تومان فروخته شد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به 11 میلیون تومان رسید.//برنانیوز


نرخ ارز در صرافی ملی در روز چهارشنبه 12 آذر // ساعت 12:00
صرافی ملی پس از دو روز متوالی که قیمت ارز را افزیش می‌داد، صبح امروز نرخ دلار و یورو را ثابت نگه داشت و با همان آخرین قیمت اعلام شده دیروز، معاملات روز چهارشنبه را انجام می‌دهد.
در حالی که روز گذشته صرافی ملی ابتدا نرخ فروش دلار را 25 هزار و 170 تومان اعلام کرد، در نهایت آخرین قیمت اعلام شده از سوی بانک مرکزی برای دلار به 25 هزار و 620 تومان رسید و صبح امروز هم دلار با همین قیمت در صرافی ملی فروخته می‌شود. یورو نیز به همین ترتیب صبح امروز با قیمت 30 هزار و 550 تومان به فروش می‌رسد.// فرارو
انواع ارزنرخ خریدنرخ فروشدلار24 هزار و 620 تومان25 هزار و 620 تومانیورو29 هزار و 550 تومان 30 هزار و 550 تومان

پیش بینی قیمت سکه و طلا چهارشنبه 12 آذر // ساعت 10:10
به‌نظر می‌رسد در انتظارات معامله‌گران سکه تغییری رخ داده است که زمینه‌ساز افزایش خرید‌های آن‌ها و بالا رفتن میزان حباب شده است. عده‌ای مساله تغییر انتظارات را به تغییرات جدیدی نسبت می‌دهند که در فضای سیاسی رخ داده است. ترور یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران و تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در مجلس که خواستار حذف برخی محدودیت‌های هسته‌ای است، از جمله مواردی است که برخی معامله‌گران سکه و دلار به آن اشاره می‌کردند.
با این حال، برخی از فعالان هم باور داشتند، سفته‌بازان پیرامون اخبار یاد شده جوسازی روانی صورت دادند تا ضرر‌های قبلی خود را پوشش دهند. از نظر گروه دوم، نوسانات کنونی دلار و سکه هم پایدار نخواهد بود.
پیش بینی قیمت سکه سکه از نیمه کانال 11 میلیونی گذشتدر سومین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی به بالای کانال 11 میلیون تومانی رفت و هر قطعه سکه تمام طرح جدید به قیمت 11 میلیون و 900 هزارتومان معامله شد؛ که افزایش 700 هزار تومانی را نشان می‌دهد. به دنبال رشد سکه در بازار آزاد و نزدیک شدن قیمت آن به مرز 12 میلیون تومان سکه در بورس کالا نیز روز سه‌شنبه با صف خرید در قیمت 11 میلیون و 536 هزار تومان همراه شد. عامل اصلی رشد قیمت سکه، افزایش قیمت‌ها در بازار ارز بود. قیمت نیم‌سکه بهار آزادی به 6 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است که گویای افزایش 300 هزار تومانی در این قطعه ازفلز زرد رنگ است. ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد؛ که این موارد یاد شده نیز افرایش قیمت را به ثبت رساندند.
پیش بینی قیمت طلاباز پس‌گیری کانال 1800 دلاریقیمت طلا در معاملات روز سه شنبه تحت تاثیر خوش بینی به تولید واکسن کووید-19 قرارگرفت و صعودی شد. پس از ریزش سنگین در دو روز معاملات گذشته، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری 1/ 4 درصد افزایش یافت و به 1805 دلار رسید. این فلز گرانبها روز دوشنبه با سقوط به 1764 دلار و 29 سنت که پایین‌ترین قیمت در 5 ماه اخیر بود، بیش از 5‌درصد کاهش برای نوامبر را ثبت کرد که بزرگ‌ترین کاهش قیمت ماهانه در چهار سال اخیر بود. به‌زعم کارشناسان، طلا مدتی است که معاملات پرتقاضایی داشته است، بنابراین شاهد خروج بخشی از دارایی‌ها از بازار این فلز و انتقال آن‌ها به بازار دارایی‌های پرریسک‌تر هستیم؛ زیرا فضای بازار‌ها خوش‌بینانه‌تر شده است. این روند در صورت روشن شدن بیشتر وضعیت اقتصادی ممکن است به سرعت معکوس شود.// دنیای اقتصاد

قیمت طلا، سکه و دلار 11 آذر// تداوم روند صعودی قیمت‌هاساعت 23:50
دلار امروز در بازار با افزایش 900 تومانی قیمت، 26,300 (بیست و شش هزار و سیصد ) تومان تومان نرخ گذاری شد. طلا و سکه هم افزایش قیمت را تجربه کردند.
قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز سیر صعودی را نسبت به روز گذشته تجربه کردند.// دنیای اقتصاد


اخرین قیمت دلار 11 آذر // ساعت 12:40
دلار دیروز 450 تومان افزایش یافت و به بهای 25 هزار و 400 تومان رسید. بازگشت دلار به بالای 25 هزار تومان موجب شد که برخی از معامله‌گران عنوان کنند که این ارز به کف قیمتی برخورد کرده است و حداقل به طور موقت تمایلی برای نزول به زیر سطح 24 هزار و 500 تومان را ندارد.
در واقع، از ابتدای هفته بازار چند بار سطح 24 هزار و 500 تومانی را مورد آزمون قرار داد ولی نتوانست آن را بشکند. نرخ بسته شده بازار هم هیچ گاه زیر 24 هزار و 700 تومان نرفته بود و همین موضوع تا حدی نشان می‌داد که بازار آمادگی پذیرش قیمت‌های پایین‌تر را حداقل در مقطع کنونی نداشته است.
روند بازار از چه زمانی تغییر کرد؟
روند بازار ارز از نیمه دوم روز یکشنبه تغییر کرد؛ روز دوشنبه خریداران هم با اطمینان بیشتری وارد بازار شدند و در نهایت قیمت نه تنها توانست از مرز 25 هزار تومانی عبور کند که به نزدیکی سطح 25 هزار و 500 تومانی رسید.
ورود دلار به کانال بالاتر اطمینان معامله‌گران برای اینکه اظهار کنند، سطح 24 هزار و 500 تومانی کف موقت بازار بوده است را بالا برد. برخی فعالان باور دارند،‌دلار برای اینکه در ادامه پاییز به زیر سطح یاد شده بازگردد، نیاز به اخبار مثبت بیشتر دارد. با این حال، عده‌ای عنوان می‌کنند، بازار هر چقدر به زمان ورود بایدن به کاخ سفید نزدیک شود، بار دیگر با فشار فروش‌ها مواجه می‌شود.
با وجود اینکه دلار دیروز افزایشی شد، معامله‌گران انتظارات افزایشی خود را هم چندان تشدید نکرده بودند. در واقع آنها بیشتر باور داشتند که باید به‌صورت پله‌ای اقدام به خرید کرد و نباید احتیاط را کنار گذاشت.
عده‌ای از تحلیل گران فنی عنوان می‌کردند که باید خط 26 هزارتومانی را به عنوان مبنای تحلیل در نظرگرفت. این گروه اعتقاد داشتند تا زمانی که دلار زیر 26 هزار تومان قرار دارد، نباید خطر افت دوباره قیمت‌ها را دست کم گرفت، ولی اگر قیمت از این خط عبور کرد، سقف 27 هزار تومانی را می‌توان به‌عنوان سقف اول هدف‌گذاری کرد. در روزی که قیمت دلار افزایشی بود، طبیعتا سکه هم راه صعودی را در پیش گرفت.
عامل دیگر تقویت ریسک‌پذیری
عامل دیگری که ریسک‌پذیری بازار را تقویت کرد، آماری بود که نشان داد فعالیت کارخانه‌ای چین در نوامبر با سریع‌ترین روند در بیش از سه سال اخیر توسعه پیدا کرده است.// تجارت نیوز

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار و 500 تومان هزار و 620 تومان میلیون تومان معامله گران هزار تومانی بهار آزادی دلار امروز تومان رسید آخرین قیمت هزار تومان سکه و دلار صرافی ملی قیمت طلا سکه تمام قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت

ایتنا - دویچه بانک انتظار دارد قیمت بیت‌کوین پس از رویداد هاوینگ بالا باقی بماند اما جی پی مورگان مخالف صعود بیت‌کوین است.
جی پی مورگان چیس و دویچه بانک تاثیر بالقوه هاوینگ بیت‌کوین بر قیمت و اکوسیستم آن را بررسی کردند. شبکه بیت‌کوین، چهارمین هاوینگ خود را در ۱۹ آوریل به پایان رساند و علیرغم توافق در مورد تاثیر هاوینگ، این دو بانک در مسیر قیمت بیت‌کوین پس از این رویداد، اختلاف نظر دارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، ماریون لبور و کسیدی اینسورث-گریس، تحلیلگران دویچه بانک اظهار کردند که هاوینگ بیت‌کوین از قبل تا حدی توسط بازار مشخص شد و اشاره کردند که این رویداد به دلیل ماهیت الگوریتم بیت‌کوین از قبل به‌طور گسترده‌ای پیش‌بینی شده است. تحلیلگران دویچه بانک بیان کردند که انتظار ندارند، قیمت‌ها به‌طور قابل توجهی پس از رویداد هاوینگ افزایش یابد.

آنان افزودند: با نگاهی به آینده، ما همچنان انتظار داریم که قیمت‌ها به دلیل انتظار تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم، کاهش آتی نرخ بهره بانک مرکزی و تغییرات نظارتی بالا باقی بماند.

نظرسنجی اخیر دویچه بانک نشان داد که بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کردند که ارزهای دیجیتال به طبقه دارایی مهم و روش پرداخت تبدیل شوند. علاوه بر این، ۱۰ درصد از افراد مورد بررسی انتظار دارند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال از ۷۵ هزار دلار فراتر رود.

نیکولاوس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان نیز بر این باور است که هاوینگ بیت‌کوین تا حد زیادی قیمت‌گذاری شده است. او گفت که انتظار دارد در کوتاه‌مدت قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ کاهش یابد و آن را به شرایط و قیمت‌های بیش از حد خرید در مقایسه با طلا در زمان نوسانات نسبت داد. او همچنین سطح پایین سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای پروژه‌های کریپتو را برجسته کرد.

این تحلیلگر گفت: ما انتظار نداریم که قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ افزایش یابد، زیرا قبلا قیمت‌گذاری شده است. در واقع به دلایل متعددی شاهد کاهش قیمت بیت‌کوین پس از هاوینگ خواهیم بود.

هفته گذشته، جی پی مورگان در مورد خطرات بالقوه نزولی در بازارهای ارزهای دیجیتال هشدار داد و تاکید کرد که بیت‌کوین علیرغم نوسانات اخیر قیمت، همچنان در مرحله بیش از حد خرید است.

به نقل از کریپتو، این تحلیلگر همچنین در مورد توانایی بازار رمزارزها برای دستیابی به برابری طلا در پرتفوی سرمایه‌گذاران شک کرد. بانک سرمایه‌گذاری جهانی پیش‌بینی کرد که پس از هاوینگ، قیمت بیت‌کوین به ۴۲هزار دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۶۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۶۶درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۴۱ میلیارد دلار است که ۳۴.۳۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۹۶ میلیارد دلار است که  ۹.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۶.۳۲ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۵ هزار و  ۶۵.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۹.۵۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۷۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۳۶ درصد افزایش
۳- تتر
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۷۶.۶۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۵۸ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۴۲ درصد افزایش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۵۰.۶۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۷۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۵۳ درصد افزایش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۱۹ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۷.۵۲ درصد افزایش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۳۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۶۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۴ درصد افزایش
۹ – تون کوین
قیمت: ۶.۲۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۱.۴۶ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۰.۶۱ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۵۰۶۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۵۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۹.۱۲ درصد افزایش

دیگر خبرها

  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • ثبات قیمت دلار و کاهش نرخ طلا و سکه در معاملات امروز
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقبگرد طلا و سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
  • بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟ / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • بازار رمزارز‌ها / قیمت بیت‌کوین بعد از هاوینگ صعودی است؟