Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی معین، وزیر علوم دولت اصلاحات، در صفحه اینستاگرام خود تصاویری منتشر کرد و نوشت: «در تاریخ ۲۶ دی ۱۳۸۵، دکتر اردشیر حسین‌پور استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه شیراز و سرپرست آزمایشگاه تحقیقاتی مالک اشتر در خوابگاه صدرای دانشگاه با گاز رادیواکتیو توسط عوامل موساد ترور شد.

در آن زمان ترور این دانشمند برجسته هسته‌ای از سوی مقامات تکذیب شد (که سیستم اطلاعاتی زیر سئوال نرود!) و او به عنوان مورد گازگرفتگی معمولی، غریبانه به خاک سپرده شد!

پس از مدتی روزنامه‌های ساندی تایمز و تایم و در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۰۷ روزنامه‌هارتص ترور حسین‌پور به دست موساد را افشا کردند وهارتص همچنین تهدید کرد که "این اول کار است!"

از آن تاریخ تا این زمان ۶ دانشمند اتمی ایران بدست رژیم صهیونیستی ترور شده‌اند ولی به جای کشف و ریشه کنی نفوذ در سیستم اطلاعات و امنیت کشور، هر بار صورت‌مساله پاک و یا مانند شهادت دکتر محسن فخری‌زاده با آن برخورد سیاسی- جناحی شده است!

تصاویر مربوط به انتخاب شهید اردشیر حسین‌پور به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال ۱۳۷۷ و دریافت لوح افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نوشته‌های شهید:

«در طی سی سال تحصیل بر این اعتقاد بوده ام که تفکر و یادگیری علوم ، سبب کسب معرفت و به استخدام گرفتن استعدادها و امکانات به ودیعه گذاشته شده در جهان خلقت می‌گردد. از این رهگذر تسخیر جهان آفرینش و آنچه در آن است به مرور و با افزایش سطح علم و آگاهی انسان‌ها از قوه به فعل می‌رسد (و سخر لکم ما فی السماوات و ما فی الارض جمیعا) این دیدگاه سبب لذتبخش شدن و گذراندن سالهای زندگی اینجانب در راه کسب علم شده است.»

۲۷۲۱۵

کد خبر 1462100

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد ترور اصلاح طلبان مصطفی معین محسن فخری زاده دانشمند ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش

رضا قوچان نژاد بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی ایران این روزها و پس از خداحافظی از فوتبال حسابی مشغوال خوش گذرانی است. او به تازگی عکس جدیدی از خودرو تفریحی خودش منتشر کرد که در ادامه آن را می‌بینید.

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی
  • روایت روزنامه عبری از فروپاشی بازدارندگی اسرائیل
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • کنایه تند به شریعتمداری بعد از حمله کیهان به فضائلی / احمدی‌نژاد را یادتان هست؟
  • کنایه تند به حسین شریعتمداری بعد از حملات امروز کیهان به مهدی فضائلی /ماجرای احمدی نژاد یادتان هست؟ /از تاریخ درس بگیرید، مقابل حقایق قد عَلَم نکنید
  • عکس| رونمایی قوچان نژاد از ماشین جدیدش
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد