Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی سامسونگ پس از موفقیت‌های چشمگیر خود در تولید انواع تلفن همراه هوشمند گلکسی قصد دارد، در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ جدیدترین نسل این مدل پر طرفدار را با نام اختصاصی Samsung Galaxy S۲۱ رونمایی کند.

در فیلم زیر، ویژگی‌های خاص Galaxy S۲۱ را که ممکن است نام آن به galaxy S۳۰ تغییر داده شود، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

هدف اصلی آمریکا از اعمال تحریم‌ها علیه ایران چیست؟ + فیلم

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه گوشی هوشمند فناوری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل داگلاس که نقش شخصیت دانشمند هنک پیم را در مجموعه فیلم‎های استودیو مارول بازی کرده است، برای فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» درخواست کرده بود تا شخصیتش بمیرد.

این بازیگر برنده اسکار که برای تبلیغ سریال جدیدش «فرانکین» که در اپل‌تی‌وی پخش می‌شود، صحبت می‌کرد درباره تمایل خود برای مرگ شخصیتش گفت: این درواقع درخواست من برای سومین فیلم بود. گفتم دوست دارم یک مرگ جدی با این همه جلوه‌های ویژه عالی داشته باشم. باید راه فوق‌العاده‌ای وجود داشته باشد که مثلاً بتوانم به اندازه مورچه کوچک و بعد منفجر شوم، یا حالا هر چیز دیگر ...

داگلاس در فرش قرمز فیلم «کوانتومانیا» در سال ۲۰۲۳ در پاسخ به این سوال که اگر فیلم چهارمی وجود داشته باشد آیا وی بازخواهد گشت؟ یک شرط داشت و گفت: اگر قرار باشد بمیرم برمی‌گردم. استفن بروسارد، مدیر اجرایی مارول هم گفته صحبت‌هایی برای ساخته شدن چهارمین فیلم در حال انجام است.

فیلم سوم از مجموعه فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» در گیشه سینماها بهتر از ۲ فیلم اول عمل کرد.

داگلاس گفته بود از نقش آفرینی مجدد با بسیاری از بازیگران ۲ فیلم اول، مانند اوانجلین لیلی، میشل فایفر و کاترین نیوتن، احساس راحتی کرده است. او افزوده بود: دیگر نیازی به معرفی رسمی نیست، همه همدیگر را می شناسید. این کار را بسیار راحت می‌کند و پیتون رید هم که همان کارگردان قبلی بود.

پیش از «کوانتومانیا» مایکل داگلاس در فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (۲۰۱۸) هم در نقش هنک پیم یا مرد مورچه‌ای بازی کرده بود. هنک پیم مامور سابق شیلد، حشره‌شناس و فیزیک‌دانی است که پس از ساخت لباسی ویژه تبدیل به مرد مورچه‌ای اصلی شد.

کد خبر 6080519

دیگر خبرها

  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • اعتراف به جنگ روانی فوق‌العاده ایران در عملیات وعده صادق
  • مسجدی زیبا و فوق العاده در ازبکستان + فیلم
  • پیش‌‌بینی قیمت طلا و سکه 28 فروردین  1403/ سکه بهار پرچمدار کاهش قیمت شد
  • فلوریان ویرتز فوق العاده است! / فیلم