Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

منچستریونایتد 0-1 پاری سن ژرمن؛ نیمار (6): پس از این که رشفورد توپ را در نیمه زمین حریف از دست داد، پاریسی ها ضد حمله سریعی تدارک دیدند و سپس پاس ام باپه از پشت محوطه جریمه در فضای پشت مدافعان به نیمار رسید و این بازیکن هم از زاویه ای نه چندان ایده آل دروازه دخیا را باز کرد. 

منچستریونایتد 1-1 پاری سن ژرمن؛ رشفورد (32): پس از این که شوت مارسیال از پشت محوطه جریمه توسط ناواس برگشت داده شد، این بار رشفورد از حوالی محوطه جریمه شوت زد که اثر گذاری دنیلو پریرا باعث شد توپ با تغییر مسیری فاحش وارد دروازه تیم مهمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منچستریونایتد 1-2 پاری سن ژرمن؛ مارکینیوش (69): پس از شوت زمینی هررا از پشت محوطه جریمه، توپ با سرعت بالا به دیالو رسید تا این بازیکن به طور تک ضرب توپ را به سمت دیگر محوطه جریمه و برای مارکینیوش بفرستد و این مدافع پیش تاخته هم به راحتی از چند قدمی دروازه، دخیا را مغلوب کرد. 

منچستریونایتد 1-3 پاری سن ژرمن؛ نیمار (1+90): در یک ضد حمله از سوی سفید پوشان پاری سن ژرمن، رافینیا درون محوطه جریمه از سد فرناندز گذشت و با از خود گذشتگی یک پاس به بیرون برای نیمار ارسال کرد تا این مهاجم به راحتی دروازه دخیایی که عرصه را بر رافینیا تنگ کرده بود باز کند. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن منچستریونایتد تابناک ورزشی محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد

بازگشت تونی کروس به تیم ملی فوتبال آلمان به کلی این تیم را تغییر داده است.

کروس بعد از شکست تیم ملی فوتبال آلمان برابر انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفت، اما اصرار ناگلزمن سرمربی کنونی ژرمن‌ها باعث شد تا کروس از تصمیم خود صرف نظر کند و به تیم ملی برگردد.

بازگشت این هافبک ۳۴ ساله و محبوب به ترکیب ژرمن‌ها باعث شده تا حال این تیم به کلی خوب شود و آلمان دوباره به یک تیم مدعی و بزرگ تبدیل شود.

تیم ملی فوتبال آلمان در دومین بازی بزرگ دوستانه خود به درخشش تونی کروس به پیروزی دست پیدا کرد.

شاگردان ناگلزمن در دیداری دوستانه به مصاف هلند رفتند و موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کنند تا هواداران خود را قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ کاملا امیدوار کنند. ژرمن‌ها پیش از این هم در دیداری دوستانه با دو گل فرانسه، فینالیست دو دوره اخیر جام جهانی را شکست دادند.

تونی کروس در هر دو بازی موفق به دادن پاس گل شد.

نکته بسیار مهم درباره تیم ملی فوتبال آلمان و تونی کروس اینکه آلمان در ۱۰ بازی خود قبل از بازگشت تونی کروس تنها ۲ بار به پیروزی دست پیدا کرده بود، اما در دو بازی بعد از بازگشت این بازیکن که برابر هلند و فرانسه بوده به پیروزی رسیده و این ارزش بالای این بازیکن سرشناس و محبوب را نشان می‌دهد.

آلمان میزبان یورو ۲۰۲۴ است و با این پیروزی‌های بزرگی که تیم ناگلزمن به دست می‌آورد هواداران خود را بسیار امیدوار به قهرمانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • حال ژرمن‌ها با بازگشت مهندس خوب شد
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • گل اول ایران به ترکمنستان + فیلم
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد