Web Analytics Made Easy - Statcounter

به طور خلاصه، سرمربی منچستریونایتد از ضربات پایانی مهاجمان تیمش راضی نیست، گل مارکینیوش را مشکوک به آفساید می داند، اخراج فرد را درست نمی داند و امیدوار است رشفورد به زودی بهبود پیدا کند. 

اوله گونار سولسشر می گوید تیمش فقط به کسب یک امتیاز از بازی آخرش در گروه H لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از بی تی اسپورت، منچستریونایتد در حالیکه فقط به یک امتیاز برای قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی نیاز داشت، با متحمل شدن شکست 3-1 خانگی برابر پاری سن ژرمن فرصت افزایش اختلاف با رقبا را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه پس از بازی پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد. 

بازی خیلی خوبی بود که هواداران را کم داشت. اگر در زدن ضربات پایانی فرصت طلب تر عمل می کردیم، می توانستیم بازی را تمام کنیم. ما فرصت های لازم را در اختیار داشتیم. چندین فرصت بزرگ نصیب بازیکنان شد. در بازی های بزرگ، فرصت طلبی تفاوت را رقم می زند. 

گل مارکینیوش؟ اگر استوک بزرگ تری پوشیده بود، آن توپ آفساید می شد. فاصله بسیار نزدیک بود. واقعا نمی توان دست روی عامل تصمیم گیری مشخصی گذاشت. 

فرد (در نیمه اول) نباید با حریف سر به سر می شد. فکر نمی کنم او را لمس کرده باشد. خوش شانس بود که درون زمین ماند. آیا در بین دو نیمه به تعویض کردن فرد فکر کردم؟ بله، او خیلی خوب بازی کرد. ما در مورد این که با آرامش و احتیاط کار کند صحبت کردیم. کارت زرد دوم که اصلا خطا نبود و آندر (هررا) هم این را می داند. 

مصدومیت مارکوس رشفورد، یک آسیب دیدگی جزئی از ناحیه کتف است. باید ببینیم چقدر سریع ریکاوری خواهد کرد. امیدوارم برای بازی با وست هم آماده باشد. 

بازی سرنوشت ساز هفته بعد برابر لایپزیش؟ ما با هدف برنده شدن سراغ آن بازی می رویم. بازی برابر پاری سن ژرمن و لایپزیش نشان می دهد که ما در تقابل با چنین حریفانی چقدر پیشرفت کرده ایم. امروز فقط تمام کنندگی مطرح بود. 

همچنین ببینید:

خلاصه بازی منچستریونایتد 1-3 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2020/21)   منچستریونایتد 1-3 پاری سن ژرمن؛ در گروه مرگ خبری از صعود قاطعانه نیست هری مگوایر: سرنوشت منچستریونایتد هنوز در دست خودش قرار دارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم

هواداران بارسلونا به تلافی حرکت هواداران پاری سن ژرمن در دیدار رفت، مقابل هتل محل اقامت پاریسی ها آتش بازی به راه انداختند.

دانلود (2.2MB)

دیگر خبرها

  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏
  • انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی!
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲