Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تساوی 1-1 دورتموند و لاتزیو در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، سیمونه اینزاگی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی لاتزیو در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

بدون شک حسرت می خوریم چون می توانستیم همین امشب صعود خود را مسجل کنیم. تیم بدون شکست گروه هستیم اما تساوی هایی به دست آوردیم که می توانستیم با برد عوض کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب نمایش خوبی داشتیم و فکر می کنم به خصوص در نیمه دوم شایسته نتیجه بهتری بودیم. بسیار خوشحالم که در زمین تیم قدرتمندی چون دورتموند چنین نمایش خوبی ارائه کردیم.

دو تساوی مقابل ما در بروخه و زنیت در شرایط اورژانسی حاصل شد. 9 امتیاز داریم و فکر می کردیم 9 امتیاز برای صعود کافی باشد. صعود به مرحله بعدی، هدفی محسوب می شود که لاتزیو 20 سال است آنرا دنبال می کند. در آن زمان من بازیکن بودم. در بازی آخر مقابل کلوب بروخه باید به نتیجه لازم برسیم تا صعود کنیم. رفتن به مرحله بعدی فوق العاده خواهد بود.

همچنین بخوانید:

دورتموند 1-1 لاتزیو؛ زنبورها بدون ارلینگ هالند صعود کردند لوسین فاوره: در ایتالیا با نتیجه 3-1 به لاتزیو باختیم و حالا پیشرفت کرده ایم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند

در چارچوب دور سوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امشب دیدار گروه‌های A و B برگزار شد.

تیم ملی تایلند میزبان مسابقات که در دو بازی ابتدایی پیروز شده بود، در بازی سوم هم با نتیجه ۲ بر یک بر ویتنام هم غلبه کرد. میانمار هم با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست چین شد. تایلند با ۹ امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه A به یک‌چهارم نهایی راه یافت. ویتنام و میانمار نیز دور گروهی را با چهار امتیاز به پایان رساندند، اما با توجه به تساوی دو تیم در بازی رودررو و تفاضل گل بهتر ویتنام، این تیم به‌عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم نهایی صعود کرد.

در گروه B نیز ازبکستان توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد. عراق نیز استرالیا را با شکست ۶ بر ۲ بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

در دور بعد مسابقات تایلند به مصاف عراق می‌رود و ازبکستان هم مقابل ویتنام قرار می‌گیرد.

پرونده مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند فردا بسته می‌شود و تیم ملی کشورمان که صعودش به دور بعد قطعی شده به مصاف کویت می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد