Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@14:05:57 GMT

پلمب ۱۲۰ واحد ناقض پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۳۵۲

پلمب ۱۲۰ واحد ناقض پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، مسعود امامی‌ یگانه در گزارش عملکرد ۱۲ روزه‌ اکیپ‌های نظارتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اردبیل در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: از یکم تا دوازدهم آذر، طی ۱۶ هزار و ۶ بازرسی و نظارت صورت گرفته از اصناف و اماکن، ۴ هزار و ۱۸ مورد تذکر و یک هزار و ۶۹۹ مورد اخطاریه به اماکن متخلف داده شد و ۱۲۰ واحد صنفی پلمب گردیده و ۹۶ امکنه به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درصد تعطیلی مشاغل مشمول طرح در شهرستان اردبیل در ظرف این ۱۲ روز ۹۹ درصد و میزان رعایت دورکاری در ادارات شهرستان اردبیل ۹۴ درصد است.

به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها در طرح شهید سلیمانی

فرماندار اردبیل بیان کرد: اگر رعایت نکنیم همه آلوده ویروس کرونا خواهیم شد و در این زمینه انتظار ما همکاری مردم، اصناف و بازاریان است تا هر چه سریع‌تر این ویروس را شکست دهیم.

امامی‌یگانه تصریح کرد: تمام ظرفیت شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی به‌کار گرفته می‌شود تا شاهد تاثیرات اساسی در پیشگیری و مهار ویروس کرونا در سطح شهرستان باشیم.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرماندار اردبیل پلمب مسعود امامی یگانه پروتکل های بهداشتی طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی حاکی از ناپایداری های فصلی و محلی به ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر در اردبیل است.

وی زمان شروع این پدیده جوی را عصر پنج شنبه تا سه شنبه هفته آینده اعلام و خاطرنشان کرد: رگبار باران، رخداد رعدوبرق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش تندباهای موقتی پدیده غالب در هفته آینده خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل منطقه اثر این پدیده جوی را تمامی مناطق استان دانست و بیان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی به دلیل بارندگی های رگباری و اصابت صاعقه به ویژه در نواحی کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

کوهی با توصیه به شهروندان در خصوص رعایت دستورالعمل های سطح زرد شماره چهار هواشناسی گفت: مردم با اجتناب از اطراق و تردد در بستر و حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر تمهیدات لازم برای حفاظت از تولیدات کشاورزی را اندیشیده و در انجام هرگونه عملیات کشاورزی احتیاط را رعایت کنند.

کد خبر 6081973

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید