Web Analytics Made Easy - Statcounter

جایزه مارکونوسنتینی ایتالیا به احسان واثقی برای تدوین فیلم کوتاه «سانگ اسپرو» به کارگردانی و طراحی فرزانه امیدوارنیا رسید.

به  گزارش برنا؛ جایزه مارکونوسنتینی ایتالیا به احسان واثقی برای تدوین فیلم کوتاه «سانگ اسپرو» (Song Sparrow) رسید.

این فیلم کوتاه به کارگردانی و طراحی فرزانه امیدوارنیا در سال ۹۸ ساخته شده و محصول مشترک ایران و دانمارک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سانگ اسپرو» تاکنون در بیش از ۱۳۰ فستیوال بین المللی شرکت کرده و بیش از ۴۰ جایزه دریافت کرده است.

در بیانیه هیات داوران آمده است: در به تصویر کشیدن داستانی معاصر، به دلیل توانایی تدوین در انتقال احساسات از طریق زبان تصاویر و قادر بودن به افزایش تنش و خلق و خو حتی با حرکات کوچک و اندازه گیری شده است، جایزه بهترین تدوین به احسان واثقی تعلق می گیرد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: گروهی از پناهندگان تلاش می کنند تا در جستجوی زندگی بهتر، خود را به کشوری امن برسانند. آنها به یک قاچاقچی پول می دهند تا آنها را با یک کامیون یخچالدار از طریق مرزها منتقل کند. با این حال ، دمای انجماد کامیون امید آنها را برای آینده بهتر، به مبارزه ای سخت برای بقا تبدیل می کند.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: فرزانه امیدوارنیا، فیلمنامه: فرزانه امیدوارنیا و مهدی رستم‌پور، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، تدوین: احسان واثقى، طراحى و ساخت عروسک و دکور: فرزانه امیدوارنیا، جلوه‌های بصری: محمدرضا نجفی امامی، عباسعلی عباسی، صداگذاری: رامین ابوالصدق، اصلاح رنگ: نیما دبیرزاده، گروه تولید: شهاب فرج دادیان، علی سرحدی، سعید راد و طراحى پوستر: اونیش امین الهى.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرزانه امیدوارنیا فرزانه امیدوارنیا فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در همین راستا، او امروز با انتشار یک استوری به آن عکس واکنش نشان داد و نوشت: «عاشق انگیزه و دلخوش این رفقا هستم.»

کد خبر 845408 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • برای استادی ادیب و فرزانه: پزشکی که عاشق نوزادان بود و ایران
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند