Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@22:20:50 GMT

سوپر لیگ کاراته در روز یکم بهمن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۳۶۳

سوپر لیگ کاراته در روز یکم بهمن برگزار می‌شود

رقابت‌های  لیگ‌ کاراته سال 99 پس از صدور مجوز ستاد مقابله با  کرونا  در ورزش، به صورت فشرده و متمرکز در دو بخش بانوان و آقایان از اول بهمن ماه برگزار می‌شود.

103 تیم برای حضور در لیگ‌های کاراته باشگاههای کشور آمادگی کرده‌اند که 13 تیم در سوپر لیگ کاراته آقایان (جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی)، 8 تیم در سوپر لیگ کاراته بانوان (جام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی)، 18 تیم در سوپر لیگ کاراته سبک‌های آزاد آقایان (جام خلیج فارس)، 8 تیم در سوپر لیگ کاراته سبک های آزاد بانوان (جام خلیج فارس)، 33 تیم در لیگ برتر کاراته آقایان (جام ولایت) و 23 تیم در لیگ برتر کاراته بانوان ( جام ولایت ) حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، ابولقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته گفت: در این بازده زمانی دو ماهه و تا یکم بهمن ماه درباره ثبت‌نام نهایی تیم ها در لیگ تصمیم‌گیری قطعی را خواهیم گرفت. اگر تیمی شرایط مالی و فنی مناسبی داشته باشد و بتواند سازمان لیگ کاراته را مجاب کند، به آن تیم کمک می‌کنیم تا مجوز ثبت نام تکمیلی را بگیرد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ کاراته کرونا کاراته جام خلیج فارس سازمان لیگ کاراته کرونا لیگ کاراته تیم در سوپر لیگ کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های شهرداری سیرجان و نماینده البرز که قرار بود روز ۲۲ فروردین ماه در سیرجان برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم نماینده البرز، انجام نشد.   تیم نماینده البرز مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه بوده و سه بر صفر بازنده اعلام می‌شود. این تیم باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی باید پرداخت کند. این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است.   دیدار تیم‌های فرا ایستاتیس کران فارس و بانوان البرز برگزار و از سوی سمانه امیری، مدیر تیم فرا ایستاتیس کران فارس تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی  یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. ­

دیگر خبرها

  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • بساط خیر و برکت زنانه
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان