Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه نیویورک تایمز به تازگی تلاش‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در روز‌های پایانی دولتش مورد بررسی قرار داده است که نشان از افزایش فشار بیشتر بر ایران است. این روزنامه نوشته است که دولتمردان آمریکایی معتقدند با انحراف پرواز‌های عبوری از آسمان ایران، می‌توانند از رسیدن میلیون‌ها دلار درآمد به تهران جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ در امور سیاسی روز چهارشنبه به قطر سفر کرده است و سعی دارد از راه مذاکره با سران قطر و عربستان، آن‌ها را مجاب کند تا اختلافات خود را کنار بگذارند و محاصره قطر به پایان برسد تا ریاض خط هوایی خود را به روی پرواز‌های قطری که از حریم هوایی ایران عبور می‌کنند، باز کند.

نیویورک تایمز در این گزارش نوشته است که اگر دیپلمات‌های آمریکایی موفق به این کار شوند و پرواز‌های قطری به جای عبور از آسمان ایران، مسیر هوایی عربسنان سعودی را انتخاب کنند، ۱۰۰ میلیون دلار نقد از درآمد‌ها غیر نفتی ایران کم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ نیویورک تایمز رئیس جمهور آمریکا پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد - قشم برقرار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، ناصر رجبی، اظهار داشت: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده پرواز مسیر مشهد - قشم - مشهد از روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه دوباره در حال انجام است.

وی ادامه این پرواز به مشهد مقدس روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: با توجه به کاهش تعداد مسافران پرواز مسیر قشم به مشهد مقدس و بالعکس این پرواز لغو شده بود اما به منظور حفظ این مسیر پروازی و رفاه حال مسافران، مسیر پروازی یاد شده بار دیگر برقرار شد.

کد خبر 6078878

دیگر خبرها

  • محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
  • ازسرگیری پرواز‌های قطر به ایران
  • همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • پرواز مشهد - قشم برقرار شد
  • برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم
  • هیچ ایرلاین خارجی بجز «لوفت‌هانزا» پرواز ایران را لغو نکرده است
  • اجتناب شرکت‌های هواپیمایی از آسمان ایران / کانتاس استرالیا هم تغییر مسیر داد
  • واکنش ترامپ به تنش میان ایران و اسرائیل
  • کی‌یف به ساخت خندق روی آورد