Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، در ادامه اختلافات میان سران دو حزب «لیکود» و «آبی و سفید» رژیم صهیونیستی، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم روز چهارشنبه به دلیل حمایت «بنی گانتز»، وزیر جنگ از انحلال کنست (پارلمان)، از وی انتقاد کرد

به نوشته خبرگزاری «هاآرتص»، نتانیاهو با در‌خواست از گانتز برای عجله نکردن در بر‌گزاری انتخابات زود‌هنگام با لفظی انتقادآمیز گفت: «آنها (حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی) هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نتانیاهو همچنین در واکنش به موافقت اولیه کنست برای انحلال خود و برگزاری انتخابات زودرس گفت: «در این روز‌ها، کسی نباید به پای صندوق‌های رأی برود.»

وی همچنین گفت: «چالش‌های امنیتی وجود دارد و این چالش‌ها آسان نیستند. دشمنان ما در تلاش هستند تا همواره به ما حمله کنند، اما هر کسی برای آسیب رساندن به ما تلاش کند، به او (گانتز) آسیب خواهد زد».

از سوی دیگر بنی گانتز نیز در واکنش به اظهارات نتانیاهو گفت: «نتانیاهو! زمان برای مانور دادن، پنهان‌کاری و دروغ‌گویی به پایان رسیده است.»

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه از موافقت اولیه پارلمان این رژیم برای انحلال خود خبر دادند.

بنا بر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، کنست در اولین رأی‌گیری امروز خود با ۶۱ رای موافق در برابر ۵۴ رای مخالف، به انحلال خود و برگزاری انتخابات زودهنگام رأی داد.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، برای نهایی شدن انحلال پارلمان این رژیم باید سه بار دیگر هم درباره این موضوع رای‌گیری شود.

این در حالی است که برخی رسانه‌های دیگر از قبیل «عرب۴۸» گزارش کرده‌اند که گانتز، نخست‌وزیر آینده در کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ کنونی این رژیم گفته اگر نتانیاهو با تصویب بودجه موافقت کند او و متحدانش از تصمیمشان برای انحلال پارلمان برمی‌گردند.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی کنست رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از هرگونه تصمیم بنیامین نتانیاهو برای حمله احتمالی به ایران حمایت کرده است.

به گزارش مشرق، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که استیو اسکالیس رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از هرگونه تصمیم رژیم صهیونیستی برای حمله احتمالی به ایران اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اسکالیس اطمینان داده است که این رژیم هر کاری را که لازم است برای دفاع از خود انجام خواهد داد.

رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا همچنین به نتانیاهو از ارائه طرح‌هایی علیه ایران در کنگره خبر داده است.

این اظهارات رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا درحالی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دو روز پس از عملیات نظامی «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل به دلیل حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه، گفت: مصمم هستیم از گسترش درگیری در خاورمیانه جلوگیری کنیم.

همچنین سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز در پی پاسخ ایران با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق» علیه اسرائیل به دلیل حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست.

ژنرال «پاتریک (پت) رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن، با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم شاهد یک جنگ منطقه‌ای گسترده تر باشیم، تاکید کرد: به دنبال درگیری با ایران نیستیم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو
  • دشمن سخت‌ترین ضربه‌ها را به ما وارد کرده است
  • دشمن سخت‌ترین ضربه‌های را به ما وارد کرده است
  • لاپید: بازدارندگی نداریم/ گاتلیب: سیلی محکمی از ایران خوردیم
  • حمله شدیداللحن لاپید به نتانیاهو
  • انتقاد رسانه‌های عبری از استیصال نتانیاهو در برابر حمله مقتدرانه ایران
  • رویترز: آمریکا در هیچ حمله‌ای علیه ایران شرکت نخواهد کرد
  • پژوهشگر صهیونیست: پرواز موشک‌ها بر فراز «کنست» پیروزی بزرگی برای ایران بود
  • پرواز موشک‌ها بر فراز «کنست» پیروزی بزرگی برای ایران بود
  • بادامچیان: اسرائیل هم اکنون در حال انحلال است