Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی از جامعه جهانی خواست تا حزب الله لبنان را «سازمان تروریستی» بخواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، «دیوید هیل» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی از جامعه جهانی خواست تا حزب الله لبنان به عنوان یک «سازمان ترریستی» اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

هیل در سخنانی در «دومین کنفرانس حمایت از ملت لبنان» که در پاریس برگزار شده است، از جامعه بین الملل خواست تا حزب الله لبنان را سازمانی تروریستی اعلام کند.

هیل مدعی شد که حزب الله و نفوذ آن در لبنان باعث ایجاد ناامنی در این کشور است، لذا جامعه جهانی باید آن را یک سازمان تروریستی اعلام کند.

وی با انتقاد از «تحرک کُند» دولت لبنان در تشکیل دولت از جامعه جهانی خواست تا در تشکیل دولت جدید لبنان همکاری و همراهی کند.

اخیرا دو کشور لتونی و اسلوونی حزب الله لبنان را «سازمان تروریستی» خوانده‌اند که این موضوع با استقبال وزارت خارجه بحرین و عربستان روبرو شد.

انتهای پیام

 

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا حزب الله لبنان لبنان اخبار آمریکا حزب الله لبنان لبنان سازمان تروریستی حزب الله لبنان جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان خبر شهادت دو تن دیگر از رزمندگان خود را در راه قدس اعلام کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو رزمنده این جنبش به نام های «محمد جمیل الشامی» (أبو زهراء) متولد ١٩٨٢ از اهالی شهرک کفرکلا و «علی أحمد حمادة» ("فلاح)" متولد سال ١٩٧٠ از اهالی شهرک الدویر در راه قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که حزب الله لبنان امروز پنج‌شنبه حملات خود را به پایگاه‌ها و مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی ادامه داد و دو پایگاه «المالکیه» و «المرج» ارتش اشغالگر را موشک‌باران کرد.

حزب الله لبنان بامداد امروز به وقت محلی هم پایگاه «المطله» رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب هدف قرار داد و تلفات و خسارت قطعی به نظامیان دشمن وارد کرد.

کد خبر 6081993

دیگر خبرها

  • حزب الله : از رویارویی با اسرائیل و حمایت غزه عقب نمی‌کشیم
  • سخنگوی وزارت خارجه، وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا
  • وزارت خارجه وتوی قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل را به شدت محکوم کرد
  • واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
  • ایران وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد/ سخنگوی وزارت خارجه: آمریکا بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری