Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@17:42:29 GMT

محرومیت حاشیه شهر اصفهان غیرقابل انکار است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۵۰۷

محرومیت حاشیه شهر اصفهان غیرقابل انکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دیدار کرد. ‌

در ابتدای این جلسه نماینده مردم اصفهان ضمن اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریت سیدپرویز فتاح از وی قدردانی کرده و اظهار داشت: علی‌رغم گمان افکار عمومی نسبت به برخورداری اصفهان، محرومیت‌ها و فقدان امکانات اولیه نیز در این شهر قابل مشاهده است و نمی‌توان آن‌ها را به خصوص در حاشیه شهر اصفهان انکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طغیانی با بیان اینکه اصفهان از پتانسیل‌های فراوانی در حوزه زیر ساخت و صنعت برخودار است از رئیس بنیاد مستضعفان جهت سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی این مجموعه در اصفهان دعوت کرد، وی همچنین در پایان بیان کرد که بایستی به شرکت‌های فعلی بنیاد در اصفهان نیز توجه بیشتری صورت گیرد تا بهره‌وری آن‌ها بیشتر شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی نیز ضمن قدردانی از نماینده مردم اصفهان بابت پیگیری محرومیت‌ها و دغدغه‌های وی در حوزه‌های اقتصادی، گفت که با هماهنگی مدیران و معاونان بنیاد مسائل اصفهان در جلسه‌ای بررسی خواهد شد تا اقدامات عملیاتی مرتبط نیز صورت گیرد.‌

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پرویز فتاح مهدی طغیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

کد خبر 6087025

دیگر خبرها

  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست
  • گلایه شهروندان دوگنبدان از زیرسازی نشدن معابر حاشیه بلوار شهید پناهپوری + فیلم