Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تندگویان گفت: آمارها نشان می‌دهند طی ۳ سال گذشته علی رغم افزایش وام ازدواج، شاهد افزایش میزان ازدواج در کشور نبودیم بنابراین باید در یک اقدام اساسی مشوق‌های دائمی ایجاد کنیم.

به گزارش برنا؛ محمدمهدی تندگویان، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مبلغ تعیین شده در بودجه 1400 برای وام ازدواج گفت: امیدوارم قانون گذار دستورالعمل مناسبی برای پرداخت وام ازدواج جهت جلوگیری از سوء استفاده های ایجاد شده از این وام را تدوین کند و همچنین نسبت به سهولت در پرداخت و اخذ تضامین که در این شرایط تورم، جوانان را دچار مشکل در بازپرداخت کرده است، توجه ویژه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آمارها نشان می‌دهند در ۳ سال گذشته علی رغم افزایش وام ازدواج و به روزرسانی پرداخت ها، شاهد افزایش میزان ازدواج در کشور نبودیم بنابراین باید در یک اقدام اساسی مشوق‌های دائمی مانند اشتغال ایمن و مسکن ارزان را در جهت تحکیم بنیاد خانواده ایجاد کنیم.

تندگویان تصریح کرد: همچنین ضروری‌ست مشوق‌های دائمی برای فرزندآوری زوجین در نظر گرفته شود تا در کنار امر ازدواج شاهد تحکیم بنیاد خانواده و افزایش نرخ جمعیت هم باشیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: وام ازدواج به تنهایی پاسخگوی مشکلات جوانان و رفع خطر کاهش جمعیت نیست.

//انتهای پیام: 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن جوانان وام ازدواج فرزندآوری محمدمهدی تندگویان مشوق های دائمی وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان هرمزگان افزود: برای تسهیل ازدواج دانشجویان، طرح خوبی با حمایت نهاد‌های نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها و حمایت دولت دنبال می‌شود.
 
وی گفت: در این جلسه تصمیمات خوبی در سه بخش ترویجی و فرهنگ سازی در امر ازدواج آسان، تسهیل گری و تداوم زندگی متأهلی گرفته شد.
 
امام جمعه بندرعباس افزود: دغدغه ایجاد خوابگاه‌های متأهلی یکی از نیاز‌هایی که برای کمک به ازدواج دانشجویان باید برطرف شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: در این نشست پیشنهاد حمایت از دانشجویان برای کمک هزینه زندگی، اشتغال موقت در دوران دانشجویی، ایجاد خوابگاه‌های متأهلی و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ارائه شد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بالا رفتن سن ازدواج جوانان از چالش‌های جدی در سطح کشور است
  • شکست کامل قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اصرار | نرخ فرزندآوری سال ١۴٠٢چطور شد؟
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • انتقادات صریح عباس عبدی : فکر می کنند با پرداخت قدری پول و اعتبار، مردم برای ازدواج و فرزندآوری صف می‌کشند؟ مشکل اصلی جوانان سقوط اقتصاد و درآمدست
  • چرا قانون فرزندآوری با آن همه بودجه شکست خورد؟
  • انتقادات صریح عباس عبدی: فکر می کنند با پرداخت قدری پول و اعتبار، مردم برای ازدواج و فرزندآوری صف می‌کشند /مشکل اصلی جوانان سقوط اقتصاد و درآمدست
  • بیش از ۷۰ درصد متقاضیان وام‌های ازدواج و فرزندآوری تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند
  • قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد
  • قانون فرزندآوری با آن همه بودجه و اعتبار و اصرار شکست خورد/ نرخ فرزندآوری سال ١۴٠٢، نصف سال ١٣٩۵
  • چرا زوجین برای فرزند دوم دچار تردیدهای جدی می‌شوند؟