Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از سال 95 به‌دنبال ناپدید شدن مرموز مرد جوانی شروع شد که از لرستان به خانه برادرش به کرج آمده بود.
در حالی که تحقیقات برای یافتن مرد جوان ادامه داشت، کارآگاهان جنایی جسد این مرد جوان را در حالی که با شلیک چند گلوله به قتل رسیده بود در خودرویی حوالی جاده چالوس پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خیلی زود با تشکیل تیم ویژه‌ای تحقیقات پلیسی برای کشف این جنایت مرموز در دستور کار کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.
با کنترل آخرین تماس‌های مقتول مشخص شد وی با برادرزنش در تماس بوده است. بدین ترتیب این مرد که وکیل دادگستری بود تحت بازجویی قرار گرفت و بعد از مدتی به قتل شوهر خواهرش اعتراف کرد.
وی درباره انگیزه خود از این جنایت گفت: مدتی قبل به رفتار وی سوء ظن پیدا کرده و فکر می‌کردم او برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است به همین خاطر وی را از محل زندگی‌اش به کرج کشاندم و بعد در خانه او را با خوراندن غذای مسموم بیهوش کردم. سپس او را با خودرو به حوالی جاده چالوس بردم و با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به او شلیک کردم. اسلحه را به داخل رودخانه انداختم و جسد را همانجا رها کردم.
به‌دنبال اعتراف این متهم، او به جرم قتل عمد بازداشت و پس‌ از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز با توجه به تقاضای اولیای دم وی به قصاص نفس محکوم شد.
با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور و درحالی که خانواده مقتول بر اجرای حکم اصرار داشتند سرانجام پس از 4 سال متهم توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت دیه درخواستی خانواده مقتول رضایت آنها را جلب و از مجازات مرگ رهایی یابد.
قاضی نریمانی رئیس شعبه ششم اجرای احکام دادگستری کرج درباره این پرونده گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل وقوع قتل‌ها تصمیمات عجولانه و ناتوانی در کنترل خشم است. در این پرونده با اینکه متهم خودش از افراد تحصیلکرده و حقوقدان است و به نتیجه کار و مجازاتی که در انتظارش است به خوبی آگاه است اما باز هم دست به چنین کاری می‌زند.
در حالی که می‌توانست از طریق قانونی موضوع را پیگیری کند و به چنین سرنوشتی دچار نشود. مهارت کنترل خشم بسیار اهمیت دارد همچنین باید در روابط کاری و خانوادگی سعی شود برخی خط قرمزها رعایت شود چراکه رعایت برخی اصول اخلاقی و رفتاری از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث ایران مرگ شوهر مجازات رهایی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس ایران شهید فخری زاده قیمت بازیگر سینما و تلویزیون زن فیلم محسن فخری زاده قتل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ترافیک جاده چالوس را یک‌طرفه کرد ! | ببینید

دریافت 2 MB کد خبر 839944 منبع: فارس برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای چالوس خبر مهم

دیگر خبرها

  • این پلیس یک فرشته بود / تمام ایران به افتخارش ایستادند
  • جاده چالوس باز شد
  • رد رشوه ۶۴ سکه بهار آزادی از سوی پلیس مراغه
  • دستگیری ۲ متهم به ۳۲ فقره کلاهبرداری اینترنتی در مشهد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک
  • این ترافیک جاده چالوس را یک‌طرفه کرد ! | ببینید
  • قتل خواهر به دست برادر در باوی
  • قتل خواهر به دست برادر ۱۷ ساله در خوزستان
  • سارق کابل‌های فشار قوی در اسفراین بازداشت شد
  • احتمال آزادی موقت دنی آلوز