Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در ششمین نشست بین المللی گفتگو‌های مدیترانه‌ای ایتالیا که به صورت مجازی برگزار می‌شود، سخنرانی می‌کند.
 
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان امروز پنجشنبه ساعت ۱۲ به وقت ایتالیا (۱۴.۳۰ به وقت ایران)، در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
نشست مجازی گفتگو‌های مدیترانه‌ای ششم آذر ماه سال گذشته با سخنرانی ویدئویی «لوئیجی دی مایو» وزیر امور خارجه ایتالیا و «جامپیئرو ماسولو» رئیس موسسه مطالعات سیاست بین الملل این کشور موسوم به ISPI، گشایش یافت و قرار است روز جمعه با سخنرانی «جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا به پایان برسد.
 
گفتگو‌های مدیترانه‌ای در ایتالیا، همایشی جهانی است که هر سال در آن مقامات و نمایندگان کشور‌های مختلف جهان از جمله دولتمردان، کارآفرینان، جامعه مدنی، استادان دانشگاه و رسانه‌های جمعی شرکت می‌کنند و درخصوص مشکلات مدیترانه و دیگر مسائل مهم بین المللی گفتگو می‌کنند.
 
امسال به علت شیوع ویروس کرونا این نشست به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مدیترانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس صبح سه‌شنبه به ریاست سردار یدالله بوعلی دبیرکل این کنگره با موضوع بررسی عملکرد کمیته‌های دوگانه در اتاق جلسات کنگره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار بوعلی با تاکید بر استفاده سپاه فجر فارس از ظرفیت رسانه‌ای اقشار بسیج و نواحی مختلف سپاه گفت: دومین کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید با شکوه و عظمت هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کمیته‌ها و کارگروه‌های مختلف باید در مدت زمان باقیمانده تمام همت و تلاش خود را صرف برگزاری پیش‌برنامه‌ها و یادواره‌های مختلف به مناسبت‌های مختلف کنند تا برای برگزاری این رویداد آمادگی لازم را داشته باشند.

سردار یدالله بوعلی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب که بُرد و اثر رسانه را بیش از هرچیزی بیان کردند افزود: باید از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی و ابزارهای فرهنگی برای تبیین جایگاه شهدای گرانقدر به ویژه ۱۵ هزار شهید استان فارس بهره برد.

در ادامه جلسه سایر اعضای کمیته فضای مجازی و کمیته فرهنگی از جمله حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محسن هاشمی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، سید رسول موسویان نژاد معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سردار هاشم جمالی دبیر اجرایی دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس، سید مرتضی آل علی دبیر ستاد این کنگره و … گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

دومین کنگره ملی شهدای استان فارس آبان امسال برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086243

دیگر خبرها

  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدند
  • سخنرانی ضد اروپایی نخست وزیر مجارستان