Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@02:07:41 GMT

پول شویی با کار در منزل!

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۶۴۷

پول شویی با کار در منزل!

خراسان: شگرد جدید کلاهبرداران و شیادان توسط رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا در شبکه خبر بر ملا شد. سرهنگ رجبی درباره این شگرد می‌گوید: کلاهبرداران برای این که ردی از خود در تراکنش‌های مالی به جا نگذارند، آگهی‌هایی تحت عنوان «کار در منزل» می‌دهند. وقتی فرد برای کار مراجعه می‌کند، از او می‌خواهند در خانه بنشیند و در خرید و فروش ارز‌های دیجیتال به آن‌ها کمک کند یا مدیریت مالی بخشی از شرکت را در خانه به عهده بگیرد و برای این کار از او یک کارت بانکی به همراه رمز و اینترنت بانک می‌گیرند و از این طریق اقدام به پول شویی و جا به جایی پول می‌کنند در حالی که فرد از این اتفاق خبر ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربری نوشت: «مطمئن باشید هرکی از ما رمز کارتمون رو بخواد یک شیاده و می‌خواد سر ما کلاه بذاره!» کاربری هم نوشت: «به نظرم بانک‌ها می‌تونن با گزارش تراکنش‌های نامتعارف برای حساب‌هایی که کارکرد آن چنانی نداشتن خیلی زودتر جلوی این اتفاق رو بگیرن.»

منبع: فردا

کلیدواژه: پول شویی کار در منزل پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد

شیائومی از انتشار سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G در هند خبر داد. این گوشی‌ها سال گذشته با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 معرفی شدند.

HyperOS تفاوت ظاهری زیادی با MIUI ندارد، اما میزبان بهینه‌سازی‌های جامع و زیرساختی برای بهبود عملکرد و مصرف انرژی کمتر شده است.

تغییرات ظاهری HyperOS در گوشی شیائومی شامل بازطراحی صفحه قفل، فایل منیجر جدید، بازطراحی کنترل‌سنتر و آیکون‌ها و انیمیشن‌های جدید برای اپلیکیشن آب‌وهوا می‌شود.

انتشار آپدیت جدید برای مدل‌های 5G سری ردمی نوت ۱۳ هم‌اکنون آغاز شده است و به‌تدریج برای کاربران در سراسر جهان در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • بازگشت به خانه در لنز دوربین عکاسان
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • تخصیص ۵ هزار مترزمین برای کاربری‌های عمومی در روستای نادیلو
  • تخصیصص ۵ هزار مترزمین برای کاربری‌های عمومی در روستای نادیلو
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک