Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@00:37:28 GMT

اولین تصویراز مرکز جهاد نکاح داعش+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۷۱۰

اولین تصویراز مرکز جهاد نکاح داعش+فیلم

‍‍‍‍‍‍

بر این اساس، منابع امنیتی اردنی خبر دادند تنها در سال ۲۰۱۵، بیش از ۳۰ دختر از دانشجویان دانشگاه‌های اردن، در حالی که یا باردار بودند یا دچار بحران‌های حاد روانی، به این کشور بازگشتند.

این منابع امنیتی گفتند: چراغ خطر زمانی روشن شد که سه تن از زنان اردنی که برای جهاد به سوریه رفته بودند، در اواسط ماه آوریل ۲۰۱۵ (اواخر فروردین ۱۳۹۴) به اردن برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت اردن، به همین سبب، رسماً نظارت بر مساجد و فروشگاه‌های پوشاک زنانه را آغاز کرد، اما در همان حال، ۲۸ دختر اردنی دیگر، به کشور برگشتند و اعتراف کردند که شمار دیگری از زنان اردنی همچنان در عرصۀ جنگ در سوریه حضور دارند و اکثر آن‌ها در شهر رقه به سر می‌برند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     منبع:اقتصاد24

منبع: پارسینه

کلیدواژه: داعش نکاح داعش پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد : اگر جوابی قاطع به رژیم صهیونیستی داده نمی شد تیر یاسی بر قلب تمام جنبش مقاومت می شد و وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل این تجاوز تاریخی بود.

محمد علی وکیلی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: سالیان سال است که رژیم صهیونیستی به خود اجازه می دهد دانشمندان ما را ترور و به اماکن ما حمله کند و در مرحله آخر به کنسولگری کشورمان حمله کرد که حکم خاک ایران را داشت.

وی افزود: اگر جوابی داده نمی شد تیر یاسی بر قلب تمام جنبش مقاومت میشد و تمام امید جریانات مقاومت به موازنه بخشی جمهوری اسلامی ایران در این رویارویی نامتوازن است.

وکیلی ادامه داد: اگر سکوت می کردیم و ملاحظات منطق های، صبر راهبردی و ... را ترجیح میدادیم، ما هیچ چیز برای رو کردن نداشتیم. این رژیم یاد گرفته که اگر جوابی نگرفت گام بعدی را محکمتر بردارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل این تجاوز تاریخی بود.

وی اظهار داشت: اردن به لحاظ جغرافیایی حائل بین کشور‌های اسلامی و اسرائیل است و طولانیترین مرز را با فلسطین اشغالی دارد و در پس میزبانی از فلسطینیان نان جاسوسی از محور مقاومت را میخورد.

وکیلی افزود: اردن در نفاق تاریخی زندگی کرده است. پدر سلطان فعلی اردن نماد یک منافق در حکومت‌های اسلامی بود. خوشبختانه وعده صادق دست آن‌ها را رو کرده است.

وی اظهار داشت: راه نجات فلسطین با توجه به مرز جغرافیایی با کرانه باختری اردن است. مشروط به این که ملت اردن توجه داشته باشند.

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: به لحاظ تاریخی مشخص شده است که منافع ملی حوزه انسجام بخشی ما است. بعد از انقلاب هر زمان مسئله ای به منافع ملی گره خورده روایت حزبی و نگاه حزبی را کنار گذاشته ایم و پشت سر روایت ملی قرارگرفته و زبان وحدت ملی قالب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اولویت‌های پیشنهادی مجلس برای شکوفایی اقتصادی کشور منتشر شد
  • کتاب اولویت های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • کتاب اولویت‌های پیشنهادی مجلس دوازدهم منتشر شد
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • بندبازی اردن بین اسراییل و ایران
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم