Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید على محمد قیطاسى:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ستایش خدایى را که ما را به صراط خود هدایت کرد و بر اعمال ما ناظر است. خدایا من چیزى براى گفتن ندارم جز اینکه تو بار گناهانی را که بر دوشم سنگینى مى‌کند و بیش از هر دردى مرا آزار مى‌دهد ببخشى.

بارالها تو خود خوب مى‌دانى که آرزوى من جز شهادت چیز دیگرى نیست ولى سرنوشت چیز دیگرى برایم رقم زده اما من حتی بعد از معلول شدن و قطع نخاع شدنم نیز به جبهه رفته‌ام تا شهادت را نصیبم کنی.

خدایا ما از فرزند فاطمه (س) آموختیم که مرگ سیاه سرنوشت شوم مردم زبونى است که به هر تنگى تن مى‌دهند تا زنده بمانند و شجاعت انتخاب شهادت را ندارند و مرگ آنان را انتخاب خواهد کرد پس بارالها شجاعت انتخاب شهادت را به من کرامت نما.

خدایا تو خود گفتى (الموت فى حیاتکم مقهور ین و الحیات فى موتکم قاهرین ) آن زندگى که انسان زنده باشد و زیر بار دشمن فرو رود آن مرگ است و آن مرگى که انسان زنده باشد و در راه غلبه بر دشمن بمیرد آن زندگى حقیقى است.

خدایا ما را راهنمایى کن، قدم‌هاى ما را محکم دار و به دلهایمان نور پیروزى برسان و قلب ما را سرشار از شوق کن و خوف عذابت را در وجودمان بینداز و قلب سیاه وجودمان را به نور جمال و جلالت ببخش.

و اما پدر و مادر عزیزم آرزوى سعادت و سلامت شما را از خداوند متعال خواهان و خواستارم. پدر عزیز امیدوارم که تو و مادر مهربانم مرا حلال کنید. پدرجان افتخار می‌کنم که فرزند پدری چون شما بوده‌ام که همیشه چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن یار و دوستدار انقلاب بوده‌اید و همیشه لبیک‌گوی آن امام عارف که من و دو برادر دیگرم را به جبهه فرستادی برای ادای دین و دفاع از وطن.

مادر عزیزم تو براى من همه چیز بودى و مرا امر به کارهاى نیک و نهى از زشتی‌ها و پلیدی‌ها کردی و در دورانی که مجروح بوده‌ام با همه دردها و ناله‌های من آرام بودی و به من آرامش دادی. از تو طلب حلالیت مى‌کنم و از خداوند مى‌خواهم که تو را اجر خیرى عنایت کند.

برادارنم در خدمت به انقلاب تلاش کنید، مرا حلال کنید و شما خواهران عزیزم آن پرستارهاى شب‌هاى متمادى نیز طلب حلالیت دارم، زینب وار تقوا و پرهیزگارى را رعایت کنید باشد که اجر اخروى نصیب تان شود.

انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خميني انقلاب اسلامي ولي فقيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید

برادرزاده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شهاب،  محمد عبدالکریم هنیه، برادرزاده اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی در غزه به شهادت رسید و به برادر شهید خود پیوست. محمد عبدالکریم هنیه، در بمباران صهیونیست‌ها در منطقه شیخ رضوان به شهادت رسید.

خانواده وی در واکنش به شهادتش تاکید کردند: محمد فدای دین و مسجد الاقصی شد.

روز دوشنبه نیز منابع خبری از شهادت هفتمین عضو خانواده و چهارمین نوه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، دختر شهید محمد اسماعیل هنیه که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود، خبر دادند.

به نقل از الجزیره، به این ترتیب ملاک به پدر و اعضای خانواه‌ اش پیوست که چهارشنبه گذشته در روز عید فطر بر اثر حمله صهیونیست‌ها به خودرویشان در غزه به شهادت رسیدند.

پیشتر در حمله چهارشنبه (۲۲ فروردین) ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «الشاطئ» در شهر غزه، سه فرزند و سه نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیده بودند.

اسماعیل هنیه در واکنش به این خبر گفته بود: «حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آن‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد.»

دیگر خبرها

  • نماهنگ شوقِ عاشقانِ وصل + فیلم
  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • گزارش زنده: سپاهان 0 - ذوب‌آهن 0
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت