Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دومین کنفرانس حمایت از لبنان چهارشنبه شب (دیشب) در فرانسه به دعوت رئیس‌جمهور این کشور «امانوئل ماکرون» آغاز به کار کرد و از جمله سخنرانان آن «دیوید هیل» معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک بود.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، هیل از تحرکات کُند مقامات لبنانی در مقابله با چالش‌ها و مشکلات و نتایج انفجار بندر بیروت انتقاد کرد و گفت، باید در لبنان دولتی قادر به انجام اصلاحات تشکیل شود و جامعه بین‌الملل باید در این خصوص به بیروت کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، هر کمکی به لبنان باید مشروط به این باشد که لبنانی‌ها اصلاحات اقتصادی لازم را انجام دهند و به خواست ملت برای شفافیت پایبند باشند.

هیل در ادامه ادعا کرد: تأثیر حزب‌الله و نفوذ آن باعث عدم ثبات لبنان شده؛ حزب‌الله بر خلاف منافع لبنان اقدام به ورود به نبردهای ایران در منطقه در سوریه و یمن شده و جامعه بین‌المللی باید حزب‌الله را تروریستی اعلام کند.

«امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه هم در این کنفرانس بار دیگر تهدید کرد که کمک‌های بین‌المللی به لبنان در گرو تشکیل دولت جدید است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: لبنان آمریکا حزب الله امانوئل ماکرون دیوید هیل تروریستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله عصر امروز شنبه در بیانیه‌ای از حمله به ۵ پایگاه ارتش صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه صهیونیستی «الرمثا» در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد پایگاه صهیونیستی «رامیم» در شمال فلسطین اشغالی را با دو موشک «برکان» هدف حمله قرار داده است.

حزب الله در بیانیه‌ای دیگر از حمله با تسلیحات موشکی به پایگاه البغدادی و اصابت دقیق به هدف مورد نظر خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان افزود: امروز همچنین پایگاه «المالکیه» را هدف حمله خمپاره‌ای دقیق قرار داده است.

حزب الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد پایگاه اسرائیلی «السماقه» را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فؤاد ایزدی: دولت بایدن ضررهای بیشتری را به ایران وارد کرده است / آمریکایی‌ها از برجام عبور کرده‌اند
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • عفو بین‌الملل: آمریکا ارسال سلاح برای کشتار در غزه را متوقف کند
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد!
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد ‍!
  • نیجر روابط نظامی خود را با آمریکا لغو می‌کند
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۵ پایگاه صهیونیستی