Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:43:28 GMT

دست رد مامور وظیفه شناس گلستانی به رشوه ۱۵۰ میلیونی 

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۰۸۵۷

دست رد مامور وظیفه شناس گلستانی به رشوه ۱۵۰ میلیونی 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرزاد تاجره اظهارکرد: مأموران پلیس امنیت عمومی بندرترکمن پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از دلالانی که در زمینه خرید و فروش غیرمجاز پرندگان کمیاب فعالیت می‌کرد را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، متهم برای فرار از مجازات قانونی به ماموران پیشنهاد رشوه ۱۵۰ میلیون ریالی را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان بیان داشت: مأمور وظیفه شناس شهرستان بندرترکمن ضمن امتناع قبول رشوه مراتب را صورتجلسه کرده و متهم هم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

تاجره با اشاره به تقدیر از این مامور پلیس به خاطر صداقت در انجام امور محوله خاطرنشان کرد: روحیه قناعت، اخلاص و مناعت طبع از ویژگی‌های کارکنان پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و نیروی انتظامی با هنجارشکنان جامعه قاطعانه و برابر قانون برخورد می کند.

کد خبر 5086747

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی گلستان گرگان پرداخت رشوه ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای بارش برف بوشهر گرگان شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی‌باشد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدیو، استوری، پادکست، متن و... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی‌باشد.

در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویداد‌های انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس www.police.ir مراجعه نمایید.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • مرکز اطلاع‌رسانی فراجا: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است/ تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • چرا مالباختگان سرقت‌های خرد تمایلی به پیگیری قضایی ندارند؟