Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام مؤمنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی خودروی سواری ۲۰۶ در پارکینگ آپارتمانی در مسکن مهر رشت، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۳:۲۷ شامگاه چهارشنبه ۱۲ به آتش نشانان اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با بیان اینکه به محض دریافت گزارش آتش نشانان مستقر در ایستگاه مسکن مهر به محل اعزام شدند، گفت: آتش نشان با حضور در محل متوجه دود گرفتگی شدید ۲۰ واحد مسکونی در این آپارتمان شده و اقدامات اولیه لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مجموع ۴۸ آتش نشان به همراه ۱۴ دستگاه خودروی اطفا، آبرسان، نردبان و خودروی پشتیبان دستگاه تنفسی به محل آتش‌سوزی واقع در مسکن مهر کوچه ۶۶ اعزام شدند.

مؤمنی با اشاره به مهار آتش توسط تیم نخست عملیاتی، افزود: بلافاصله تیم‌های نجات به همراه تجهیزات نسبت به تخلیه کامل اهالی آپارتمان اقدام کردند.

وی با تاکید بر دودگرفتگی شدید و محبوس شدن ساکنین، ادامه داد: ۵ کد اورژانس و یک دستگاه اتوبوس اورژانس جهت همکاری حضور یافتند.

مؤمنی با بیان اینکه بیش از ۲۵ تن از ساکنین آپارتمان به مکان امن انتقال یافتند، ادامه داد: ۳ نفر از شهروندان و یک نفر از آتش نشانان بواسطه شدت دود گرفتگی به بیمارستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: یکی دیگر از آتش نشانان که از ناحیه پیشانی دچار شکستگی جزئی شده بود به صورت سرپایی مداوا شد و که حال عمومی وی خوب است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه در این آتش سوزی، هیچ ساختمانی دچار حریق نشد، افزود: متأسفانه تجمع بیش از حد شهروندان در محل حادثه یکی از پر تکرارترین دغدغه‌های آتش نشانان در هنگام امدادرسانی است.

کد خبر 5086815

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرام مومنی آتش نشانی رشت آتش سوزی ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ترور دانشمندان هسته ای بارش برف بوشهر گرگان شهرستان کرج شهرکرد آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ابراهیم قنبری درخصوص آخرین وضعیت حادثه آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز واقع در کوی مهدیس گفت: شامگاه یکشنبه، ۲۷ اسفندماه بخشی از این مجتمع دچار آتش سوزی شد.


وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، ١٠ خودروی اطفای حریق به همراه خودروی نردبان ٣٢ متری و ۵٠ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.


قنبری با اشاره به پایان عملیات اطفای حریق در ساعت ۹ صبح امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ادامه داد: باتلاش آتش نشانان از سرایت آتش به سایر انبار‌ها و گسترش خسارت در مجتمع بنکداران جلوگیری شد.


مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه کارشناسان بیمه باید علت حادثه را بررسی و اعلام کنند، اضافه کرد: درحال حاضر ۲ خودروی اطفای حریق و ۴ نیرو در محل حادثه حضور دارند تا درصورت وقوع آتش سوزی مجدد، وارد عمل شوند.

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت
  • مصدومیت پنج نفر در آتش سوزی یک آپارتمان در سمنان
  • جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز
  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر (عج) تهران/ نجات دوقلوی ۶ ماهه توسط آتش‌نشانان
  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد