Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال هم به ایستگاه پایانی خود رسید تا رقابت بین تیم‌ها با هیجان بیشتری دنبال شود.

به گزارش برنا؛ مهمترین اتفاقی که در هفته چهارم لیگ برتر رخ داد، برتری سه گله پرسپولیس مقابل تیم سیدمهدی رحمتی در حساس ترین دیدار هفته بود. بردی که با توجه به توقف مدعیانی مثل استقلال و سپاهان نتیجه خوشحال کننده ای برای سرخپوشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اتفاقات مهم هفته چهارم لیگ را بررسی می کنیم.

پرسپولیس-شهرخودرو؛ نقره داغ رحمتی در آزادی

پرسپولیس فصل را با تساوی مقابل سایپا آغاز کرد و پس از آن به برتری برابر صنعت نفت رسید، اما در هفته سوم با بدشانسی و از دست دادن پنالتی نتوانستند نفت مسجدسلیمان را شکست دهند و به یک امتیاز رضایت دادند. شاگردان یحیی گل‌محمدی در دیدار حیثیتی مقابل تیم سیدمهدی ر حمتی تواننستند 3 گل به ثمر برسانند درحالی که در 3 دیدار قبلی فقط 3 گل زده بودند و تحت فشار زیادی قرار داشتند. در این دیدار تیم رحمتی برخلاف آنچه پیش بینی می شد بازی هجومی ارایه داد و همین باعث شکست پرگل تیمش شد. سرمربی جوان شهرخودرو در این دیدار به دلیل اخراج در بازی با صنعت نفت روی سکوهای ورزشگاه نشسته بود و نمی توانست تیمش را از لب خط هدایت کند.

ماشین سازی-گل گهر؛ یکه تازی ژنرال ادامه دارد

امیر قلعه نویی دست بردار نیست. ژنرال سابق فوتبال ایران که عنوان پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر را در اختیار دارد بعد از دو سال ناکامی با سپاهان به سیرجان رفت. قلعه نویی به همراه تیمش در سه هفته ابتدایی لیگ یک تساوی و 2 برد به دست آورد تا با 7 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. تیم قلعه نویی در هفته چهارم هم توانست ماشین سازی را شکست دهد و یکه و تنها در صدر جدول بگیرد. در این بازی علیرضا حقیقی ستاره گل گهر بود و با عملکرد بسیار خوبی که داشت توانست دروازه گل گهر را بسته نگه دارد و 3امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

فولاد-آلومینیوم اراک؛ تساوی همبازیان

شاگردان جواد نکونام که خود را از مدعیان لیگ می دانند در سه دیدار فصل جدید لیگ برتر یک پیروزی برابر استقلال و دو مساوی مقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر داشت. فولادی ها در دومین میزبانی فصل به مصاف آلومینیوم رفته بودند، نتوانستند مقابل این تیم به برتری برسند و متوقف شدند.  شاگردان رسول خطیبی اجازه ندادند جواد نکونام و تیمش مثل دیدار با استقلال در اهواز سه امتیاز را بگیرند تا این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند. فولادی ها با تساوی در این دیدار از بقیه مدعیان عقب بمانند.

پیکان-استقلال؛ تساوی تلخ

استقلال در دومین بازی خارج از خانه اش هم نتوانست به پیروزی برسد و این بار این پیکان بود که یک امتیاز از آبی ها گرفت. در ورزشگاه شهرقدس و در یک بعدازظهر سرد آخرین ماه پاییز ، استقلال که شیخ دیاباته را در اختیار نداشت در همان نیمه اول آرش رضاوند را هم به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و حتی حضور داریوش شجاعیان هم نتوانست کمکی به این تیم کند و آبی‌های پایتخت بدون اینکه موقعیت خطرناک زیادی روی دروازه پیکان تدارک ببینند 2 امتیاز این بازی را از دست دادند. این تساوی اصلا برای استقلالی‌ها خوشایند نبود چون سایر مدعیان مثل پرسپولیس، گل‌گهر و تراکتور رقیبان خود را در این هفته از پیش‌رو برداشتند.

نساجی مازندران- نفت مسجدسلیمان؛ ادامه شگفتی 

نساجی مازندران پس از آنکه در دو هفته ابتدایی 4 امتیاز به دست آورد، در مسابقه اخیرش مقابل سایپا شکست خورد. شاگردان فاضلی گمنام که در هفته چهارم لیگ میزبان نفت مسجدسلیمان بودند، موفق شدند مقابل این تیم که در هفته گذشته پرسپولیس را متوقف کرده بود شکست دهند و در جدول لیگ بالاتر از تیم هایی مثل استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور قرار بگیرند و تا اینجای لیگ لقب شگفتی ساز بزرگ را به خود اختصاص دهند.

سپاهان- سایپا؛ جشن تولدی که خراب شد

تیم محرم نویدکیا با کسب دو پیروزی وارد هفته چهارم لیگ برتر شد. شاگردان نویدکیا قصد داشتند سومین برد پیاپی را در در روز تولد محرم نویدکیا جشن بگیرند اما درحالی که تا دقایق پایانی از حریف خود پیش بودند گل تساوی را از سایپا روی پاس گل محسن مسلمان بازیکن سال گذشته خود دریافت کردند تا در بازی خانگی 2 امتیاز مهم از دست دهند. حاشیه عجیب این دیدار آتش بازی سپاهانی ها در دقیقه 4 و به مناسبت تولد نویدکیا بود که اعتراض سایپایی ها ار به دنبال داشت.

صنعت‌نفت- ذوب‌آهن؛ تیم رحمان در بحران

صنعت نفت توانست شاگردان شکست‌ناپذیر رحمان رضایی را از روی نقطه پنالتی مغلوب کنند تا اجازه تکرار سه مساوی اخیر تیم اصفهانی را ندهند. آبادانی‌ها با این برد 7 امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند تا اوضاع برای تیم رحمان رضایی بحرانی تر شود. ذوب آهن در 4 بازی خود در لیگ تنها 3 امتیاز کسب کرده است.

مس رفسنجان- تراکتورسازی؛ نجات موقت تراکتور از بحران

تراکتورسازی در شرایطی به کرمان رفت تا مقابل مس تازه وارد به لیگ برتر قرار بگیرد که تیم منصوریان هفته گذشته در تبریز شکست تلخی را مقابل سپاهان متحمل شده بود. تراکتور تا پیش از بازی هفته چهارم 2 امتیاز از 4 بازی به دست آورده بود شرایط بسیار بحرانی داشت. انتقادات از منصوریان و تیمش در تبریز بالا گرفته بود و حتی شایعاتی هم درباره برکناری او مطرح شده بود اما برد مقابل توانست به طور موقت منصوریان و تیمش را از بحران نجات دهد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس تراکتورسازی سپاهان سیدمهدی رحمتی شهرخودرو هفته چهارم لیگ صنعت نفت لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید