Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@02:54:35 GMT

استقبال روسیه از بازگشت به برجام

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۱۳۵

استقبال روسیه از بازگشت به برجام

سفیر مسکو در آمریکا ضمن استقبال از تصمیم دولت احتمالی نامزد دموکرات‌ها در ایالات متحده برای بازگشت به برجام، گفت روسیه منتظر اجرای این تصمیم است. ناطقان:  «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در آمریکا از تصمیم «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور - که طبق ارزیابی‌های رسانه‌ای پیروز این انتخابات است - برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران استقبال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




آنتونوف بامداد پنجشنبه طی سخنرانی در نشست مجازی اندیشکده «بروکینگز»، درباره برجام گفت:‌«نیازی به گفتن ندارد که ما از تصمیم بالقوه آمریکا برای بازگشت به این توافق استقبال می‌کنیم. ما منتظر تصمیم شما خواهیم بود».

بایدن روز چهارشنبه با تشریح مواضع خود برای ماه‌های اولیه دولت احتمالی‌اش در مصاحبه با روزنامه «نیویورک‌تایمز»، گفت هنوز بر سر موضع بازگشت به برجام در صورت تبعیت مجدد ایران از محدودیت‌ها ایستاده است. (جزئیات بیشتر)

نیویو‌رک‌تایمز در ادامه به نقل از بایدن نوشت: «ببینید، صحبت‌های زیادی درباره موشک‌های نقطه‌زن و تمام چیزهای دیگر که منطقه را بی‌ثبات می‌کند، وجود دارد. اما حقیقت اینجاست که بهترین راه برای رسیدن به ثبات نسبی در منطقه، مقابله با برنامه هسته‌ای [ایران] است».

نامزد حزب دموکرات در این مصاحبه ادعا کرد: «اگر ایران به بمب اتم برسد، فشار عظیمی بر سعودی‌ها، ترکیه، مصر و دیگران وارد می‌شود تا آنها نیز تسلیحات اتمی خود را به‌دست بیاورند. و آخرین چیزی که ما در این نقطه از جهان به آن نیاز داریم، تجمع تسلیحات اتمی است».

بر این اساس، وی درباره برنامه خود در قبال ایران گفت: «ما از طریق مشورت با متحدان و شرکای خود، وارد مذاکرات و توافقات بعدی برای تشدید و تمدید محدودیت‌های هسته‌ای ایران خواهیم شد و همچنین به برنامه موشکی ایران نیز خواهیم پرداخت».

بایدن سپس تاکید کرد که هر زمان نیاز باشد، آمریکا گزینه بازگشت تحریم‌ها را در اختیار دارد و ایران نیز این موضوع را می‌داند.
برچسب ها: برجام ، ناطقان ، تحریم ، امریکا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برجام ناطقان تحریم امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وزیر کار گفت: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، صولت مرتضوی  وزیر کار صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت:درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

طرح کالابرگ فجرانه در ایستگاه پایانی

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای 90 درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود 95 درصد استفاده شود

وزیر کار تصریح کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • استقبال 95 درصدی مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • استقبال از طرح «کالابرگ الکترونیکی» حدود ۹۵ درصد است
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • کیهان: عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور، پدرخوانده‌ های حامی برجام هستند!