Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم سلاجقه روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این سامانه تا صبح سه شنبه( ۱۸آذر) به طور متناوب ادامه دارد افزود: بیشیـنه بارش روز یکشنبه و دوشنبه خواهد بود. 

وی گفت: بارش تجمعی در برخی مناطق شمال و غرب استان (با توجه به نقشه های فعلی) تا حدود ۸۰-۷۰ میلی متر پیش بینی می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: پس از عبور این سامانه کاهش دما در سطح استان رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلاجقه تاکید کرد: آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن رواناب از بالادست، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و لغزندگی سطح جاده های کوهستانی به واسطه بارش برف به دور از انتظار نیست. 

وی توصیه کرد: شهروندان از تردد، توقف و چرای دام در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها پرهیز و از سفرهای غیر ضروری و صعود به ارتفاعات خودداری کنند. 

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان افزود: دستگاه‌های خدمـت رسان از جمله شهرداری‌ها برای انجام تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارات احتمالی آماده باشند. 

سلاجقه خاطرنشان کرد: همچنین در این شرایط ضروری است که افراد از وسایل گرمایشی و ایمنی در وسایل نقلیـه به ویژه در جاده های کوهستان استفاده کنند. 

برچسب‌ها کرمان ایرنا بارش برف بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا بارش برف بارش باران کرمان ایرنا بارش برف بارش باران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی کشور ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / خیزش گرد و خاک در این استان ها

به گزارش صدای ایران از سازمان هواشناسی کبری رفیعی، در خصوص وضعیت جوی کشور برای امروز جمعه ۳۱ فروردین و روزهای آتی گفت: امروز بیشتر در ساعات بعدازظهر در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور و همین‌طور ارتفاعات البرز مرکزی، شمال استان فارس، چهارمحال‌وبختیاری و غرب اصفهان بارش‌های رگباری ادامه خواهد داشت و گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

وی ادامه داد: برای فردا نیز در شمال غرب کشور، در بخش‌های شرقی استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و همین‌طور استان‌های همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، شمال و شرق استان فارس، یزد، نیمه غربی کرمان و شمال هرمزگان، در ساعات بعدازظهر بارش پیش‌بینی‌شده است. علاوه بر این در ارتفاعات زاگرس جنوبی در کرمان نیز بارش‌ها شدت خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی در خصوص پیش‌بینی روز یکشنبه ادامه داد: در روز یکشنبه علاوه بر این مناطق، در ارتفاعات یزد، شمال شرق فارس و کرمان، باز هم بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روز دوشنبه نیز کل نوار غربی کشور و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش خواهند داشت. علاوه بر این شدت سامانه بارشی در استان‌های یزد، اصفهان، شمال فارس، بوشهر و ارتفاعات کرمان در روز دوشنبه افزایش خواهد یافت.

رفیعی خاطرنشان کرد: طی ۲ روز آینده احتمال بارش تگرگ در مناطق کوهستانی وجود دارد و مناطقی از نوار شرقی کشور نیز به دلیل احتمال وزش باد شدید، با احتمال خیزش گردوخاک مواجه خواهند بود. همچنین برای روز دوشنبه مناطق شمالی خلیج‌فارس و سه‌شنبه، خلیج‌فارس و تنگه هرمز نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: تهران هم امروز وزش باد را خواهد داشت و آسمان این استان صاف تا کمی ابری خواهد بود و به‌تدریج شاهد افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید در تهران خواهیم بود. بیشینه دمای تهران نیز امروز ۲۶ خواهد شد و کمینه دما هم به ۱۵ درجه سانتیگراد رسید.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / خیزش گرد و خاک در این استان ها
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • هشدار کاهش دمای هوا و سرمازدگی محصولات کشاورزی در کرمان
  • پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار سرمازدگی ؛لاله زار بردسیرسردترین نقطه کشور
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان