Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:03:13 GMT

دستگیری ۳ سارق در رامهرمز

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۱۴۱

دستگیری ۳ سارق در رامهرمز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

۳ سارق در رامهرمز دستگیر شدند

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز  گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان ۳ نفر ارازل و اوباشی که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله کلاهبرداری، مواد مخدر، سرقت، مزاحمت برای نوامیس شرارت و ایجاد رعب وحشت و چندین فقره نزاع و درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح شکاری باعث ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این افرد دارای سوابق متعدد قبلی بوده و با اطلاع از تحت پیگرد بودن با کمک پلیس مخفیگاه خود را پی در پی تغییر می‌دادند که با اشراف خوب اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۲ مخفیگاه آنها شناسایی و در ۳ عملیات پلیسی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، بیان داشت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت مردم را خدشه دار کنند بدانند با اقدام قانونی و قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد و راهی برای گریز نخواهند داشت.

تکمیل می شود...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران