Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@15:39:48 GMT

اکنون زمان دعوای داخلی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۱۵۲

اکنون زمان دعوای داخلی نیست

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محسن مهاجرنیا شب گذشته در یادمان شهید محسن فخری زاده با عنوان فخر قم، فخر ایران، که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری، مجمع فضلا و طلاب قمی حوزه علمیه قم و موسسه طلوع مهر به شکل مجازی برگزار شد اظهار داشت: شهید فخری زاده به تعبیر رهبر انقلاب از دانشمندان طراز اول ایران و جهان بود ولی در گمنامی کار و زندگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این مدت تحلیل‌های متفاوت و دیدگاه‌های تند و کندی مطرح شد، برخی به دنبال انتقام سخت بودند و برخی نیز خواهان حمله جدی به شهرهای رژیم صهیونیستی بودند و برخی دیگر هم به آمریکا واکنش نشان دادند.

مهاجرنیا با طرح این موضوع که این واکنش‌ها باید به گونه ای باشد که رویکرد جناحی پیدا نکند گفت: شهادت سردار سلیمانی اتحاد بزرگی در جامعه ما ایجاد کرد، اما اگر شهادت شهید فخری زاده را به یک حمله علیه دولت و مجلس مبدل کنیم قطعا نظام و انقلاب ضربه خواهد خورد.

وی تصریح کرد: کشور ما با تحریم‌های ناجوانمردانه مواجه است و حتی همین ترورها از جمله فشارهای بزرگ علیه کشور است ولی باید بدانیم در روزهای سخت باید عاقلانه برخورد کرد توجه به ملاحظات و در کمین نشستن و مراقب بودن لازم است.

مدرس حوزه با اشاره به نظریه مرصاد در عرصه مواجهه با استکبار جهانی گفت: مرصاد به معنی در کمین نشستن و مراقب دشمن بودن است الان باید ببینیم چه راهبردی می‌توانیم در پیش بگیریم، آیا مصلحت است که اسراییل را بزنیم؟ بعد هم به خواسته های جدی می رسیم؟ یا اینکه باید صبر کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.

وی افزود: راهبرد مرصادی به ما می گوید که باید از این شرایط استفاده کرد یعنی باید در کمین بود و از نظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی مراقب دشمن بود و نباید در داخل دچار درگیری و چالش شویم و همزمان بخواهیم در برابر دشمنان نیز سینه سپر کنیم.

مهاجرنیا خاطرنشان کرد: با منطق قرآن کریم، در حال حاضر زمان آن نیست که ما به جان هم بیافتیم و بگوییم که برجام خوب یا بد است؟ الان وقت این امور نیست که مجلس علیه برجام سخن بگوید و دولت هم طرح مجلس را رد کند.

وی اضافه کرد: قرآن کریم هشدار می دهد که اگر در کنار هم نباشید سست خواهید شد و اقتدار کشور به هم می ریزد.

مدرس حوزه یادآور شد: ترامپی که از به زانو در آمدن ما سخن می گفت با ذلت از صحنه می رود، امروز نیز نباید گول دشمن را بخوریم ما چهار سال مقاومت کردیم که باید به مردم احسنت گفت.

مهاجر نیا در پایان بیان کرد: شهید فخری زاده فخر اسلام و نظام و قم بود و باید هم این شهر چنین فرزندانی را پرورش دهد شیخ صدوق نیز افتخار مکتب اهل بیت (ع) است که قمی است و نام پرآوازه مکتب اهل بیت را در همه دنیا پخش کرد. 

محسن فخری زاده رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح عصر هفتم آذرماه جاری توسط تروریست های بیگانه در شهر آبسرد دماوند به شهادت رسید./

برچسب‌ها وحدت ملی حوزه علميه قم محسن فخری‌زاده پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وحدت ملی حوزه علميه قم محسن فخری زاده وحدت ملی حوزه علميه قم محسن فخری زاده اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی

در حالی که قرار بود پرواز تهران-مشهد شرکت یزد ایر با شماره ۶۸۹۸، ساعت ۱۸:۱۵ امروز حرکت کند بدون اعلام قبلی به ۲۳:۱۰ تغییر زمان داده است.

به گزارش دانشجو؛ این پرواز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد توسط شرکت هواپیمایی ماهان پشتیبانی می‌شود.

نکته قابل توجه اینجاست که نه مسؤولان ماهان و نه یزد ایر هیچگونه عذرخواهی در این باره نکرده و این اتفاق را طبیعی می‌دانند.

شرکت هواپیمایی ماهان و شرکت‌های فروش بلیط هواپیما نیز نه تنها معذرت‌خواهی در این رابطه نکردند بلکه با مسافران برای کنسلی بلیط نیز همکاری نمی‌کنند.

در حال حاضر مسافران سرگردان هستند و احتمال آن وجود دارد که پرواز دوباره هم به تعویق بیافتد.

در روز‌های اخیر مخاطبان خبرگزاری‌ها پیام‌های متعددی را درباره تاخیر پرواز‌ها و بدرفتاری ایرلاین‌ها در میان گذاشته‌اند.

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • ببینید | خلاقیت یک راننده اسنپ در طراحی محیط داخلی خودرو
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • برای تحقق شعار سال باید از رقابت بنگاه‌‍‌های دولتی با بخش خصوصی جلوگیری شود
  • نوروز و باز هرج و مرج در پرواز‌های داخلی