Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@21:33:54 GMT

دوستی اینستاگرامی به تجاوز و سرقت کشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۲۸۸

آفتاب‌‌نیوز :

تحقیقات برای بازداشت متهم از چند روز قبل با شکایت زنی جوان در دادسرای ویژه سرقت پایتخت شروع شد. شاکی می‌گفت در اینستاگرام با پسری جوان آشنا شده و چندین‌بار با او قرار ملاقات گذاشته اما در آخرین قرارشان او نقشه شومش را اجرا کرده است.

زن جوان در توضیح ماجرا به بازپرس پرونده گفت: حمید آخرین‌بار به بهانه اینکه می‌خواهد از من کتاب بگیرد به مقابل آپارتمانم آمد و به محض اینکه در را بازکردم با چاقو تهدیدم کرد و وارد خانه‌ام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مرا به قتل تهدید کرد و مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن همه پول‌های نقد، سکه‌ها و دلارهایم را سرقت کرد و گریخت. او گفت که از من عکس خصوصی دارد و تهدید کرد که اگر شکایت کنم عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویم را می‌برد. حمید حتی مدعی شد که من تنها قربانی او نیستم و با این ترفند دختران و زنان زیادی را تسلیم نیت شوم خود کرده است.

قرار صوری
با شکایت زن جوان، تحقیقات برای بازداشت متهم شروع شد اما ردی از وی نبود و به همین دلیل مأموران از شاکی خواستند تا با مرد آزارگر قرار ملاقات بگذارد. به این ترتیب شاکی برای او پیامی فرستاد و نقش بازی کرد و مدعی شد که دلباخته وی شده تا متهم حرف‌هایش را باور کند و سر قرار حاضر شود.

نقشه گرفت و متهم بی‌آنکه بداند پلیس به کمین او نشسته، سر قرار با طعمه خود در یکی از خیابان‌های تهران حاضر شد. مأموران متهم را دستگیر کردند و او چاره‌ای جز اقرار به جرم خود نداشت.

وی گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با زن جوان آشنا شدم و بعد از صحبت با او متوجه شدم که تنها زندگی می‌کند و وضع مالی خوبی دارد. به همین دلیل نقشه کشیدم که اموالش را سرقت کنم.

وی ادامه داد: روز حادثه به بهانه اینکه می‌خواهم کتابی به او بدهم، به خانه زن جوان رفتم و با تهدید او را مورد آزار و اذیت قرار داده و طلاهایش را سرقت کردم. بعد از آن راهی شهرستان شدم و طلاها را ۱۱میلیون تومان فروختم. بعد دوباره به تهران برگشتم و در یک ساختمان نیمه‌کاره مشغول به‌کار شدم اما درنهایت گیر افتادم.

وی درخصوص ادعایش مبنی بر اینکه با دختران و زنان در اینستاگرام آشنا شده و به بهانه انتشار عکس و فیلم‌های شخصی‌شان، طعمه‌هایش را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالشان را سرقت کرده گفت: این داستان خیالی را من برای زن جوان تعریف کردم. می‌خواستم از من حساب ببرد و جرأت نکند شکایتی علیه من مطرح کند. درواقع می‌خواستم از من بترسد و فکر کند من مرد خطرناکی هستم که زنان و دختران زیادی را طعمه قرار می‌دهم درصورتی که این ماجرا واقعیت ندارد. تنها طعمه من همین زن جوان بود.

این متهم با دستور بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی جرایم احتمالی دیگر در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: روزنامه همشهری

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اینستاگرام تجاوز جنسی سرقت زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار

همشهری آنلاین- حوادث: چند روز قبل متصدی آرایشگاهی زنانه در آذربایجان شرقی با پلیس تماس گرفت و از سرقت مسلحانه‌ای که در آنجا اتفاق افتاده بود خبر داد. آنطور که این زن می‌گفت ۲ مرد نقابدار به زور وارد آرایشگاه شده و با تهدید جواهرات او و مشتریانش را سرقت کرده بودند.

این زن درباره آنچه که اتفاق افتاده بود به ماموران گفت: زمانی که این حادثه اتفاق افتاد من و همکارم و چند نفر از مشتریان در آرایشگاه بودیم. ما مشغول انجام کارهای‌مان بودیم که ناگهان در باز شد و ۲ مرد که چهره‌های‌شان را پوشانده بودند وارد شدند. آنها که چاقو در دست داشتند شروع به تهدید کردند که مبادا داد و فریاد کنیم. آنها من و همکارم را کتک زدند و به زور طلا و جواهرات مان را گرفتند. سارقان خشن همچنین به سراغ مشتریان‌مان هم رفتند و با تهدید اموال آنها را هم زورگیری کردند. حضور آنها در آرایشگاه حدود ۱۵ دقیقه طول کشید و در نهایت با سرقت هرچه طلا و جواهر که داشتیم از آنجا فرار کردند. آنطور که مالباختگان می‌گفتند در این سرقت جواهراتی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان سرقت شده بود.

سارقان در شرایطی فرار کرده بودند که در هنگام خروج نقاب یکی از آنها کنار رفته و متصدی آرایشگاه توانسته بود بخشی از چهره یکی از آنها را ببیند و اطلاعاتی که او درباره این سارق در اختیار پلیس قرار گرفت به اولین سرنخ برای پلیس تبدیل شد.

همین سرنح کافی بود تا افسران پلیس آگاهی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از متهمان را شناسایی کنند. آنها در ادامه مخفیگاه او را محاصره کرده و در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش جواهرات مسروقه را کشف کنند. با وجود کشف جواهرات سرقت شده از آرایشگاه زنانه باز هم متهم دست داشتن در این سرقت را انکار می‌کرد. با این وجود بازجویی‌ها از وی ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام وی ضمن اعتراف به سرقت، همدست خودش را نیز به پلیس معرفی کرد. در این شرایط بود که دومین متهم نیز دستگیر شد.

تحقیق از دستگیرشدگان نشان می‌داد که همسر متهم ردیف اول نیز همدست آنها است. این اولین مرتبه‌ای نبود که آنها از آرایشگاههای زنانه سرقت می‌کردند. شگرد اعضای این باند به این شکل بود که ابتدا زن جوان به بهانه آرایش به آرایشگاهها می‌رفت و به بررسی وضعیت آنها می‌پرداخت. اگر در آنجا مشتریانی با طلا و جواهر حضور داشتند و امکان سرقت از آنجا وجود داشت در ادامه ۲ سارق با نقاب وارد می‌شدند و با تهدید چاقو و قمه نقشه سرقت را عملی می‌کردند.

سرهنگ محمدتقی سلطانی، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با اعلام جزئیات این سرقت گفت: ارزش جواهرات مسروقه از آخرین آرایشگاه زنانه حدود ۳۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. او ادامه داد: هم اکنون ۳ متهم با قرار قانونی در بازداست به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این باره ادامه دارد.

کد خبر 846042 برچسب‌ها سارق - سرقت آرایشگاه حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی