Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@08:12:53 GMT

آخرین وضعیت شاخص های کلان اقتصادی آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۳۹۲

حجم درآمدهای دولت آمریکا از سه تریلیون دلار گذشت.

میزان درآمدهای مالیاتی دولت این کشور تا پایان ماه نوامبر به سه تریلیون و ۴۶۰ میلیارد و ۳۷۷ میلیون دلار رسیده است. میزان درآمد مالیاتی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه ۱۰ هزار و ۴۶۷ دلار اندازه گیری شده است. از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه نوامبر به یک تریلیون و ۶۳۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان درآمد برای مالیات ها بر درآمد شرکت های آمریکایی ۲۱۹ میلیارد و ۵۵۳ میلیون دلار بوده است.
در ماه نوامبر، بدهی ایالت های آمریکا یک تریلیون و ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۸ میلیون دلار و سهم هر شهروند آمریکایی از بدهی های دولت این کشور معادل ۳۶۱۰ دلار بوده است. حجم تولید ناخالص داخلی آمریکا در بازه ۱۲ ماهه منتهی به نوامبر به ۲۱ تریلیون و ۳۰۲ میلیارد و ۹۷۴ میلیون دلار رسیده که بدین ترتیب، آمریکا جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان حفظ کرده است.
جمعیت آمریکا در حال حاضر ۳۳۰ میلیون ۶۳۰ هزار نفر است که از این تعداد، ۱۵۰ میلیون و ۹۲ هزار نفر در بازار کار مشارکت داشته اند. شمار جمعیت بیکاران آمریکایی تا پایان این ماه معادل ۱۰ میلیون و ۸۰۴ هزار نفر بوده است.
سهم بخش خصوصی از اشتغال کل، ۱۱۸ میلیون و ۱۵۵ هزار شغل و بخش دولتی ۲۳ میلیون و ۸۴۰ هزار شغل بوده است. هم چنین هشت میلیون و ۶۶۵ هزار آمریکایی نیز خوداشتغال بوده اند.
از بین کل شاغلین آمریکایی، ۱۲۳ میلیون و ۷۱۳ هزار نفر به صورت تمام وقت و ۲۶ میلیون و ۱۲۲ هزار نفربه صورت پاره وقت مشغول به کار بوده اند.

برچسب ها: اقتصاد جهان ، آمریکا ، شاخص اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ktx

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اقتصاد جهان آمریکا شاخص اقتصادی میلیون دلار تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • کلید ۹۵ میلیارد دلاری برای دو جنگ؟
  • قیمت طلای جهانی دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند