Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل وزیری فرمانده انتظامی رامیان گفت: ماموران انتظامی شهرستان طی یک هفته گذشته با توقیف سه دستگاه خودرو نیسان مشکوک و بازرسی از آنها، ۱۰ تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق کشف کردند و سه متهم نیز در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

**

مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان در دیدار با فرماندار کلاله گفت: با توجه به اخذ مصوبه تولید بذر افزایشی و فرآوری بذر در شرکت‌های تولیدی، مشکل کمبود بذر استان رفع شده و با قیمت هر کیلو ۳۷ هزار ریال بین کشاورزان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ابراهیمی تودرواری فرماندار کلاله نیز در این دیدار اظهار داشت: تاکنون علاوه بر توزیع سه هزار و ۲۰۰ تن بذر گواهی شده بین کشاورزان شهرستان، ۶۰۰ تن بذر هم در حال حمل به مراکز خرید است.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: ماموران پلیس امنیت شهرستان با رصد فضای مجازی متوجه قدرت نمایی و رجزخوانی فردی شرور در اینستاگرام شدند و با اقدام ضربتی، او را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمود علی فر افزود: متهم انگیزه خود را از این عمل مجرمانه، قدرت نمایی برای دیگر دوستان شرور خود عنوان کرد.

وی گفت: ماموران پلیس گنبدکاووس در عملیاتی دیگر با شناسایی و دستگیری ۲ سارق احشام، ۳۰ راس گوسفند سرقتی را کشف و به صاحبش تحویل دادند.  

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین از پاکسازی ۱۸ پاتوق خرده فروشان موادمخدر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ماموران انتظامی در این عملیات موفق به کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر شدند.

**

جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر گفت: نیروهای حفاظتی منابع طبیعی حین گشت زنی، یک خودرو حامل حدود ۶۰ اصله نهال جنگلی قطع شده را  شناسایی و فرد متخلف را به مرجع قضایی معرفی کردند.

**

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرگان گفت: بیش از هزار دست لباس ورزشی و بسته کمک معیشتی به همت خیران قرارگاه سپاه نینوا بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

**

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ساعت ۲۲ و هفت چهارشنبه شب زمین لرزه‌ای با قدرت ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتری زمین در فاصله ۱۴ کیلومتری مراوه‌تپه و ۴۴ کیلومتری گلی‌داغ استان گلستان و ۴۴ کیلومتری گرماب، خراسان شمالی رخ داد.

به گفته امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان مرزی مراوه‌تپه، این زلزله خسارتی نداشته است.

**

شماری از رانندگان تاکسی در گالیکش از پایین بودن نرخ کرایه‌ها و ساماندهی نشدن ایستگاه‌های برون شهری انتقاد کردند و خواستار افزایش کرایه‌های درون شهری از ۱۰ هزار ریال به ۱۵ هزار ریال شدند.

برچسب‌ها گنبدکاووس گرگان رامیان گلستان کالای قاچاق انتظامی آزادشهر کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس گرگان رامیان گلستان کالای قاچاق انتظامی آزادشهر کلاله گنبدکاووس گرگان رامیان گلستان کالای قاچاق انتظامی آزادشهر کلاله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ کامران خوشناموند گفت: باهدف مبارزه جدی با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و مقابله با قاچاقچیان، ماموران پلیس فرماندهی انتظامی هندیجان موفق شدند یک دستگاه خودروی سمند سفید حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی یکهزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سرهنگ خوشناموند با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی هندیجان می‌گوید: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۴۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف محموله سیگار قاچاق در خرمشهر
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان