Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@21:28:57 GMT

وام 12 میلیونی برای قالیبافان

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۴۶۵

وام 12 میلیونی برای قالیبافان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی به قالیبافان با بازپرداخت ۳۶ ماهه خبر داد. ناطقان: عبداله بهرامی درباره حمایت شبکه بانکی از بافندگان فرش دستباف گفت: در طول ١٠ سال اخیر تسهیلات کم بهره به قالیبافان یا وام خرید به خریداران فرش داده نشده است و بانک توسعه تعاون تنها بانکی بوده که در این زمینه ورود کرده و تسهیلات به خریداران و قالیبافان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی ادامه داد: در حال حاضر دو تفاهم نامه با بانک توسعه تعاون داریم که یکی برای حمایت از مصرف کنندگان و خریداران فرش دستباف است و بر اساس آن ۲۰ درصد مبلغ فاکتور توسط خریدار پرداخت می شود و ۸۰ درصد مبلغ مابقی را بانک توسعه تعاون با نرخ مصوب بانک مرکزی می پردازد و خریدار در قالب اقساط ۳۶ ماهه ظرف مدت سه سال آن را به بانک مسترد می کند که این طرح با وجود منابع محدود بانک، گام خوبی در جهت حمایت از تولید و عرضه فرش دستباف بوده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف افزود: تفاهم نامه دوم در حمایت از قالیبافان و بافندگان فرش است و به موجب آن هر قالیباف می تواند ۱۲ میلیون تومان وام از بانک توسعه تعاون دریافت کند.

بهرامی نرخ سود وام ۱۲ میلیون تومانی را ۱۸ درصد با بازپرداخت ۳۶ ماهه ذکر کرد و درباره شرایط دریافت وام، گفت: قالیبافانی که عضو اتحادیه یا تعاونی های فرش باشند، با معرفی اتحادیه و ثبت نام در سایت اتحادیه فرش می توانند از تسهیلات خرید مواد اولیه و تاسیسات و ابزارآلات بهره مند شوند و برای دریافت وام لازم است در بانک توسعه تعاون سپرده گذاری و افتتاح حساب کرده باشند.

به گفته وی اگر چه تسهیلات مذکور با نرخ ۱۸ درصد برای قالیبافان گران تمام می شود ولی در شرایطی که تعاونی ها چندان مورد حمایت بانکها قرار ندارند پرداخت چنین تسهیلاتی از سوی شعب بانک توسعه تعاون و تنها با معرفی اتحادیه اقدام قابل توجهی است.
منبع: عصر ایران برچسب ها: وام ، ناطقان ، قالی ، فرش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وام ناطقان قالی فرش بانک توسعه تعاون فرش دستباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، صدها معترض حامی فلسطین در تظاهرات سراسری که توسط شبکه همبستگی علیه اشغال فلسطین (RESCOP) در اسپانیا سازماندهی شد، به خیابان‌ها آمدند و خواستار پایان دادن به نسل‌کشی غزه و آتش‌بس فوری شدند.
 
این چهارمین تظاهرات سراسری از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر 2023 است.
 
تظاهرکنندگان بنرهایی در محکومیت نسل‌کشی در غزه، اشغال فلسطین، آپارتاید، پاکسازی قومی و استعمار شهرک‌نشینان در دست داشتند.
 
آنها از دولت اسپانیا و جامعه بین‌المللی خواستند تا اقدامات فوری، ملموس و موثر علیه اسرائیل از جمله توقف تجارت اسلحه و تحریم شرکت‌های اسرائیلی که در قتل عام شریک هستند، انجام دهند.
 
در مادرید نیز هزاران نفر در مرکز شهر راهپیمایی کردند و پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز درآوردند.
 
ایون بلارا، وزیر موقت حقوق اجتماعی اسپانیا که در تظاهرات حمایت از فلسطین شرکت کرده بود، آمریکا را به دلیل تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری به اسرائیل به همدستی در نسل‌کشی غزه متهم کرد.
 
بلارا از دولت اسپانیا و اتحادیه اروپا خواست تمام روابط خود را با آمریکا قطع کنند.
 
در بارسلونا نیز تظاهراتی با حدود 3 هزار و 500 نفر برگزار و در بیانیه‌ای که در جریان تظاهرات قرائت شد، بر جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا تاکید گردید.
 
همچنین تظاهرات مشابهی در شهرهای بزرگ اسپانیا مانند سویا، لاکرونا، آلمریا، بورگوس، کادیس، گرانادا، مالاگا، مورسیا، سالامانکا، وایادولید و ساراگوسا برگزار شد.
 

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • تظاهرات گسترده در حمایت از فلسطین در اسپانیا
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات