Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گچساران از تلاش چند روزه اکیپ های اتفاقات جهت بهسازی و رفع گرفتگی خط انتقال ۴۰۰میلی متری فاضلاب حوالی میدان سیمرغ ( فلکه زندان) شهر دوگنبدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهنام پاد افزود: این خط انتقال فاضلاب که در یکی از پرترددترین نقطه شهر که ترددهای پیاده و سواره رو بلوارهای پانصد دستگاه مستقیم و سمت راست، بلوار بعثت و خیابان مالیات از آن انجام می گردد توسط پیمانکار شهرداری دوگنبدان و بدون از انجام استعلام از امور آبفا و بدون از توجه به تاسیسات تحت الارضی فاضلاب و در زمان عملیات تعریض جدول، تخریب و مسدود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پس از اطلاع امور آبفا شهرستان گچساران از مشکل تخریب و انسداد خط انتقال فاضلاب مورد نظر، اکیپ های اتفاقات با پشتیبانی بخش های فنی و مهندسی در کمترین زمان ممکن وارد عمل گردید و اقدامات لازم را  با وجود بارش شدید باران جهت بهسازی و رفع گرفتگی خط انتقال 400 میلی متری فاضلاب بعمل آوردند.

پاد از تمامی دستگاه های خدمات رسان در حوزه های شهری و روستایی خواست تا  قبل از هرگونه عملیات حفاری، ضمن انجام استعلامات، دقت و توجه لازم را نیز داشته باشند تا مشکلات مشابه که موجبات هزینه های مالی گزاف و اتلاف زمان نیروهای فنی، عملیاتی و اکیپ های اتفاقاتی با بکارگیری ادوات و دستگاههای سبک و سنگین می گردد بوجود نیاید.

لازم بذکر است که چند روز پیش نیز در حین لایروبی کف کانال توسط یک دستگاه لودر عوامل خدماتی شهرداری در نزدیکی پل واقع در منطقه شهید محلاتی نیز لوله ۸ اینچ  تخلیه اضطراری منشعب از خط انتقال ۲۴ اینچ آب به مخازن ذخیره آب شهر دوگنبدان تخریب و حادثه مورد نظر موجبات قطعی آب و افت فشار چندین ساعته برخی از مناطق و محلات شهر دوگنبدان گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب شهر دوگنبدان خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب

متصل نبودن یک خانه مسکونی به فاضلاب شهری سبب فرو نشست بخشی از یک ملک مسکونی شد.

صاحب خانه می‌گوید شاهد تخریب قسمتی از خانه تخریب بودیم و برای پیگیری موضوع نزد عسگری شهردار منطقه دو و سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری اراک رفتیم.

عسگری گفت: علت نشست حیاط ملکی در خیابان رودکی، نشست و فروریختن چاه فاضلاب ملک مذکور است. البته قنات این محل ریزش نداشته است.

بیگی مدیر شرکت آب و فاضلاب شهر اراک با اشاره به قدمت بالای این ملک گفت: متاسفانه این ملک به فاضلاب شهری متصل نبوده و دچار فرونشست شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • رشد ۱۵ درصدی بارش‌های سال زراعی جاری
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • پروژه آبرسانی قشلاقات مغان تحویل شرکت آب و فاضلاب می‌شود