Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با همراهی علی ربیعی سخنگوی هیأت دولت و محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از بخش‌های مختلف مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد و دانشگاه علمی کاربردی مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد بازدید کردند.

وزیر علوم در این بازدید با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: شرایط ناشی از پاندمی کرونا همه دانشگاه‌های کشور را در موقعیتی قرار داد که امکان حضور دانشجویان نبوده و نیست و در یک شرایط بعضاً جهشی اتفاق افتاده است که مجموعه‌های دانشگاهی کاری را انجام داده‌اند که در شرایط عادی فکرش را هم نمی‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر علوم با اشاره به کاستی‌ها در آموزش در دوران کرونا اظهار کرد: در شرایط کرونا بدیهی است که کاستی‌ها خودشان را نشان می‌دهند و همین امر کمک می‌کند به رفع آنها اقدام‌های مدیریتی و به لحاظ تأمین منابع صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اغلب دانشگاه در نیم سال گذشته مسائل و مشکلات بیشتری داشتند که در نیم سال جاری بسیاری از این مسائل و مشکلات برطرف شده است.

غلامی پیرامون آموزش الکترونیکی و ظرفیت ایجاد شده، گفت: بسیاری از دانشگاه‌ها این ظرفیت را دارند و توانمندی را نشان دادند که پس از برطرف شدن این بیماری بتوانند بخشی از فعالیت‌هایشان را به صورت غیرحضوری و آموزش‌های غیرحضوری ارائه دهند.

وزیر علوم با اشاره به حضور قریب به ۵۲ هزار دانشجوی غیرایرانی در کشور، افزود: در حال حاضر نه تنها در عرصه ملی بلکه در عرصه بین‌المللی نیز ظرفیت داریم. تعداد زیادی دانشجوی غیرایرانی داشتیم که بسیاری از آنها به کشورشان بازگشته‌اند ولی از همانجا مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار امیدواری کرد که مجتمع علمی کاربردی بتواند در سطح کشور خدمات‌رسانی کند و گفت: این موضوع نکته خوبی است و حتماً نیاز است که تدبیر و برنامه‌ریزی صورت گیرد که در ذیل ضوابط و مقررات دانشگاه باشد و دانشجویانی که خدمات می‌گیرند بتوانند از منابع رسمی این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

منبع: الف

کلیدواژه: وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان

مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در روز دوم در رشته‌های شنای بانوان و تنیس روی میز تیمی و انفرادی آقایان به میزبانی شهر کرمان برگزار شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

 تیمی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان

مقام دوم: دانشگاه علوم پزشکی سیرجان

مقام سوم: آموزش و پرورش شهرستان زرند

انفرادی تنیس روی میز آقایان:

مقام اول: رضا خالقی (آموزش و پرورش ناحیه ۲)

مقام دوم: معین لطیفی (آموزش و پرورش ناحیه۲)

مقام سوم مشترک: مسعود دیانی (دانشگاه علوم پزشکی سیرجان) و هادی شفیعی (دانشگاه علوم پزشکی جیرفت)

شنای بانوان:

رده سنی ۱۳۴۰_۱۳۴۵: مقام اول عذرا ریاحی

رده سنی ۱۳۵۲_۱۳۵۶: مقام اول نرجس مرشد زاده

رده سنی ۱۳۵۷_۱۳۶۱: مقام اول محدثه مرشد زاده

رده سنی ۱۳۶۲_۱۳۶۶: مقام اول سوده پدرام، مقام دوم مونا نحوی

رده سنی ۱۳۷۰_۱۳۷۱: مقام اول حسنا حمیدی، مقام دوم پگاه صنعتی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود