Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه نوامبر به یک تریلیون و ۶۳۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون دلار رسیده است.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سایت رسمی اعلام بدهی آمریکا، میزان درآمدهای مالیاتی دولت این کشور تا پایان ماه نوامبر به سه تریلیون و ۴۶۰ میلیارد و ۳۷۷ میلیون دلار رسیده است. میزان درآمد مالیاتی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه ۱۰ هزار و ۴۶۷ دلار اندازه گیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر میزان مالیات بر درآمد دولت آمریکا تا پایان ماه نوامبر به یک تریلیون و ۶۳۴ میلیارد و ۶۷۵ میلیون دلار رسیده است. این میزان درآمد برای مالیات ها بر درآمد شرکت های آمریکایی ۲۱۹ میلیارد و ۵۵۳ میلیون دلار بوده است.

در ماه نوامبر، بدهی ایالت های آمریکا یک تریلیون و ۱۹۳ میلیارد و ۵۵۸ میلیون دلار و سهم هر شهروند آمریکایی از بدهی های دولت این کشور معادل ۳۶۱۰ دلار بوده است. حجم تولید ناخالص داخلی آمریکا در بازه ۱۲ ماهه منتهی به نوامبر به ۲۱ تریلیون و ۳۰۲ میلیارد و ۹۷۴ میلیون دلار رسیده که بدین ترتیب، آمریکا جایگاه خود را به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان حفظ کرده است.

جمعیت آمریکا در حال حاضر ۳۳۰ میلیون ۶۳۰ هزار نفر است که از این تعداد، ۱۵۰ میلیون و ۹۲ هزار نفر در بازار کار مشارکت داشته اند. شمار جمعیت بیکاران آمریکایی تا پایان این ماه معادل ۱۰ میلیون و ۸۰۴ هزار نفر بوده است.

سهم بخش خصوصی از اشتغال کل، ۱۱۸ میلیون و ۱۵۵ هزار شغل و بخش دولتی ۲۳ میلیون و ۸۴۰ هزار شغل بوده است. هم چنین هشت میلیون و ۶۶۵ هزار آمریکایی نیز خوداشتغال بوده اند.

از بین کل شاغلین آمریکایی، ۱۲۳ میلیون و ۷۱۳ هزار نفر به صورت تمام وقت و ۲۶ میلیون و ۱۲۲ هزار نفربه صورت پاره وقت مشغول به کار بوده اند.

تا پایان ماه نوامبر متوسط قیمت خانه در آمریکا ۳۲۴ هزار و ۸۳۵ دلار و متوسط درآمد سالانه ۳۴ هزار و ۶۰۲ دلار بوده است.

در شرایطی که تا پایان این ماه ۳۵ میلیون و ۴۱۲ هزار آمریکایی در فقر زندگی می‌کرده اند، ۱۸ میلیون و ۳۴۹ هزار نفر یک میلیون دلار یا بیشتر ثروت داشته اند.

 

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تولید ناخالص داخلی تولید ناخالص داخلی پول نیوز اشتغال اقتصاد آمریکا قیمت مسکن تا پایان ماه نوامبر میلیون دلار رسیده هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

تجمع دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

بازداشت دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • هر آنچه که کاربران «تیک تاک» باید درباره ممنوعیت آن در آمریکا بدانند
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال