Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی اکرم صبح پنج‌شنبه در دیدار با رئیس سازمان نظام پزشکی استان سمنان به میزبانی دفتر خود با موضوع نسخه‌نویسی الکترونیک ضمن بیان اینکه پزشکان استان می‌بایست در طرح نسخه‌نویسی الکترونیک همکاری کنند، ابراز داشت: خوشبختانه باید گفت مشارکت پزشکان در اجرای این طرح شایان تقدیر بوده است

وی ضمن بیان اینکه می‌بایست همگام با شرایط و نیاز روز جامعه کاغذبازی حذف و به سمت الکترونیک شدن امور گام برداشت، افزود: طرح نسخه‌نویسی الکترونیک نیز در همین راستا است و برای بیمه‌شده، مراکز درمانی و تشخیصی مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه برای اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک همکاری سایر نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط نیز لازم است، ابراز داشت: می‌بایست موانع و مشکلات این راه شناسایی و برای رفع آن چاره‌اندیشی کرد که خوشبختانه سازمان نظام پزشکی در اجرای طرح همواره یاری گر تأمین اجتماعی بوده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان سمنان بابیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در حوزه درمان برای استان وجود دارد، تصریح کرد: وجود همین زیرساخت‌ها موانع اصلی را برداشته و در این مهم تنها باید همکاری و هماهنگی لازم برای ارائه خدمات صورت گیرد.

حسن شکراللهی بابیان اینکه سازمان نظام پزشکی قطعاً برای اجرای طرح مشارکت لازم را خواهد داشت، اضافه کرد: برای مطرح‌شدن سمنان به‌عنوان پیشروترین استان در اجرای نسخه‌نویسی کامل الکترونیکی همکاری همه بخش‌ها لازم است که قطعاً سازمان نظام پزشکی همه ظرفیت خود را برای تحقق این گام به کار خواهد گرفت.

کد خبر 5086845

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان سمنان دولت الکترونیک ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا شیوع کرونا بارش باران کرمانشاه بارش برف بوشهر ترور دانشمندان هسته ای گرگان شهرستان کرج شهرکرد طرح نسخه نویسی الکترونیک سازمان نظام پزشکی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: «تا پایان هفته اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک برطرف خواهد شد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عقبگرد در نسخه‌نویسی
  • روزانه ۵۰۰۰ نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • روزانه ۵ هزار نسخه الکترونیک در زنجان صادر می‌شود
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • طولانی شدن اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ بازگشت نسخه‌های کاغذی به داروخانه‌ها
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته