Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق، بهشت الحسین (ع) را از موضوعات خاص شهرستان دانست و گفت: شهرداری با همکاری نیروی انتظامی باید در این زمینه اقدام کنند تا این مسئله با تذکر، اخطار و در نهایت جریمه حل شود.

او با بیان اینکه جمعیت مجاز برای شرکت در مراسم عزاداری باید حداکثر ۱۵ نفر باشد، افزود: برگزاری مراسم سوم، هفتم و فعالیت مداحان ممنوع است و در صورت مستند شدن تخلفات، اعمال قانون می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بافق یکی از دیگر موضوعاتی که سبب تشدید بیماری کرونا در شهرستان می‌شود را دورهمی‌های خانوادگی و شب نشینی بیان کرد و از همگان خواست تا این عمل را به زمان پساکرونا موکول کنند.

طلایی مقدم همچنین ضمن تشکر از همکاری همه دستگاه‌ها و ادارات در بهبود  شرایط کرونا، خواهان تداوم آن شد و ادامه داد: باید همه توان خود را در کنترل شرایط، کاهش آمار مبتلایان و جلوگیری از داغدار شدن خانواده‌ها به کار برد.

او با اشاره به اینکه اعلام وضعیت کرونای شهرستان از سوی شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد، گفت: در صورت تغییر اعلام وضعیت، محدویت‌های کرونایی هم تغییر می‌کند.

فرماندار بافق فعالیت اصناف را بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا براساس وضعیت اعلام شده در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: اصناف و شبکه بهداشت و درمان نیز باید در این زمینه همکاری و نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی فوتی های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سدمعبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سدمعبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بار‌ها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه‌داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده‌رو‌ها باعث اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

هدف از اجرایی‌کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان‌کردن مسیر‌های عابر پیاده، ترافیک خودرو‌ها و احترام به حقوق شهروندی است.

شهر میاندوآب حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۴ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • قدردانی بانوان از عوامل انتظامی بافق
  • قدردانی از عوامل انتظامی بافق