Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر شامگاه چهارشنبه پس از جلسه‌ای که چندین ساعت به طول انجامید، مسائل تیم و همچنین موضوع استعفای سرمربی تیم را بررسی کردند.

 سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه در این باره گفت: با بررسی‌های صورت گرفته با نظر هیات مدیره باشگاه با استعفای کمالوند مخالفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه نیز سرمربی تیم حضور یافت، توضیحاتی را ارائه داد و درباره موارد مختلف بحث و تبادل نظر شد.

رضا صفازاده افزود: با تصمیم اتخاذ شده کمالوند در تمرینات حضور خواهد یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

او اشاره کرد: با توجه به دیر بسته شدن تیم و تنگنا‌هایی که در نحوه جذب بازیکن، از دست دادن فصل بدنسازی و مصدومیت‌های پی در پی بازیکنان در دو هفته اخیر، همه علاقه‌مندان توجه داشته باشند باید برای رسیدن به شرایط آرمانی تیم صبر کرد و توقع و انتظار منطقی داشت.

بیشتر بخوانید

از دست دادن فصل بدنسازی مشکل اصلی تیم شاهین بوشهر است

عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: هدف گذاری این فصل باشگاه حضوری آبرومند در مسابقات است و هیچ توقع وفشاری برای صعود به لیگ برتر روی تیم وجود ندارد، اما با همه مشکلات، مجموعه باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می‌گذارند تا نتایجی در شان فوتبال بوشهر کسب کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر افزود: هیات مدیره باشگاه در این جلسه حمایت قاطع خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام کرده و مقرر شده است همه ارکان باشگاه همکاری لازم را در این مورد به عمل بیاورند.

صفازاده گفت: آنچه مسلم است برای ایجاد هماهنگی لازم و رسیدن تیم به آمادگی مطلوب نیاز به زمان است و همه علاقه‌مندان به تیم باید در این راه صبر و حوصله داشته باشند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر در دو بازی گذشته از لیگ دسته اول فوتبال یک امتیاز کسب کرده است و در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار دارد.

فراز کمالوند اوایل آبان به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال بوشهر شاهین شهرداری بوشهر فراز کمالوند باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هیات مدیره باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق زاده صبح سه شنبه در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، خاطرنشان کرد: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

وی اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

اسحق زاده بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

کد خبر 6086393

دیگر خبرها

  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام