Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@07:56:35 GMT

جریمه دهیار متخلف در شهرستان آوج

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۷۹۸

جریمه دهیار متخلف در شهرستان آوج

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضایی فرمانده شهرستان آوج گفت: به علت سوء مدیریت دهیار روستا و ارسال نکردن گزارش و اطلاع رسانی به موقع به مسئولان مربوطه درباره برگزاری مراسم عروسی در یکی از روستا‌های تابعه بخش مرکزی، حقوق دهیار متخلف با درج در پرونده به مدت یک ماه به میزان یک سوم کسر شد که در صورت تکرار تخلفات، عواقب بیشتری متوجه آن دهیار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تمامی دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها موظف به اجرای دقیق دستورالعمل‌های صادره برای مقابله با گسترش ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی جریمه شدن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ لیلا محرابی دهیار روستای ملی حصیر بافی فشتکه با بیان اینکه ۲ هزار نفر از اهالی این روستا در حرفه حصیر بافی فعالیت دارند، افزود: این هنرمندان صنایع دستی با بافت انواع محصولات حصیر و فروش آن سالانه ۸۰ میلیارد ریال به اقتصاد استان گیلان کمک می‌کنند.

لیلا محرابی تصریح کرد: زنان و مردان این روستا با حصیر کلاه، زیرانداز، مبلمان و وسایل تزیینی درست می‌کنند و همه اهالی در کنار هم به کار حصیر بافی مشغولند.

دهیار روستای ملی حصیر بافی فشتکه با بیان اینکه ۷۰۰ خانوار ساکن در فشتکه، ۵۰۰ خانوار به بافت حصیر مشغولند افزود: موزه ملی حصیر روستای فشتکه در شهرستان خمام قراردارد.

دیگر خبرها

  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • درآمد ۸۰ میلیارد ریالی حصیر بافان روستای ملی حصیر فشتکه
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه