Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شاگردان کومان با ارائه یک بازی بی نقص موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه دیگر در لیگ قهرمانان اروپا شدند.
به گزارش آریا، فرانس واروش و بارسلونا در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم صف آرایی کردند. بارسلونا در شبی که رونالد کومان آنقدر بازیکنان کم سابقه به زمین فرستاد تا امکان کاپیتانی عثمان دمبله میسر شود، سومین دیدار خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرانس واروش 0-1 بارسلونا؛ آنتوان گریزمان: حرکت آلبا از سمت چپ با ارسال او همراه بود. گریزمان به شکلی زیبا توانست دروازه میزبان را فرو بریزد.
فرانس واروش 0-2 بارسلونا؛ مارتین بریتویت: دمبله یارگیر نفر به نفر خود را به خوبی جا گذاشت و با ارسال کوتاهخود باعث شد بریتویت گلزنی کند.
فرانس واروش 0-3 بارسلونا؛ عثمان دمبله: روی مارتین بریتویت در محوطه جریمه خطا شد. وینگر فرانسوی بارسلونا پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را گل کرد تا خیال تیمش از برد تا حدود زیادی راحت شود.

- گروه H لیگ قهرمانان اروپا حالا سه تیم 9 امتیازی دارد که هر سه آن ها شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی را دارند. منچستریونایتد یک باخت خانگی را مقابل پاری سن ژرمن تجربه کرد. در حالی که دیدار رفت دو تیم به نوعی به ابقای اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد کمک کرد، این بار توماس توخل از فشار بالای انتقادات بر روی شانه های خود کاست. در این بازی تماشایی شاهد همه چیز بودیم؛ از درگیری های پاردس و فرد و ضد حملات سریع دو تیم گرفته تا اخراج فرد با دریافت کارت زرد دوم و همچنین یک درام هیجان انگیز در دقایق پایانی. بدین ترتیب کار هر دو تیم برای صعود از گروه، به بازی آخر کشیده شد.
منچستریونایتد 0-1 پاری سن ژرمن؛ نیمار (6): پس از این که رشفورد توپ را در نیمه زمین حریف از دست داد، پاریسی ها ضد حمله سریعی تدارک دیدند و سپس پاس ام باپه از پشت محوطه جریمه در فضای پشت مدافعان به نیمار رسید و این بازیکن هم از زاویه ای نه چندان ایده آل دروازه دخیا را باز کرد.
منچستریونایتد 1-1 پاری سن ژرمن؛ رشفورد (32): پس از این که شوت مارسیال از پشت محوطه جریمه توسط ناواس برگشت داده شد، این بار رشفورد از حوالی محوطه جریمه شوت زد که اثر گذاری دنیلو پریرا باعث شد توپ با تغییر مسیری فاحش وارد دروازه تیم مهمان شود.
منچستریونایتد 1-2 پاری سن ژرمن؛ مارکینیوش (69): پس از شوت زمینی هررا از پشت محوطه جریمه، توپ با سرعت بالا به دیالو رسید تا این بازیکن به طور تک ضرب توپ را به سمت دیگر محوطه جریمه و برای مارکینیوش بفرستد و این مدافع پیش تاخته هم به راحتی از چند قدمی دروازه، دخیا را مغلوب کرد.
منچستریونایتد 1-3 پاری سن ژرمن؛ نیمار (1+90): در یک ضد حمله از سوی سفید پوشان پاری سن ژرمن، رافینیا درون محوطه جریمه از سد فرناندز گذشت و با از خود گذشتگی یک پاس به بیرون برای نیمار ارسال کرد تا این مهاجم به راحتی دروازه دخیایی که عرصه را بر رافینیا تنگ کرده بود باز کند.

- یوونتوس با درخشش فدریکو کیه زا و گلزنی دوباره زوج موراتا و رونالدو، یک برد آسان کسب کرد. یوونتوس به راحتی دینامو کیف را شکست داد تا ضمن داشتن کورسوی امیدی برای صدرنشینی در گروه، روحیه اش برای بازی های بعدی افزایش یابد. دینامو کیف و فرانس واروش هم که مسابقه بدترین بودن گذاشته اند، در هفته پایانی دیداری سرنوشت ساز خواهند داشت تا تکلیف تیم صعود کننده به لیگ اروپا مشخص شود. فدریکو کیه زا، وینگر یوونتوس در این دیدار با یک گل و یک پاس گل، نمایش بسیار خوبی داشت. رادو دراگوزین، مدافع 18 ساله رومانیایی تیم زیر 23 سال یوونتوس نیز برای اولین بار برای تیم اصلی یوونتوس به میدان رفت.
یوونتوس 1-0 دینامو کیف؛ فدریکو کیه زا 21`: موراتا پس از فرار از تله آفساید، توپ را به الکس ساندرو در گوشه زمین رساند. ساندرو توپ را سانتر کرد و فدریکو کیه زا با ضربه سر توانست دروازه تیم اوکراینی را باز کند.
یوونتوس 2-0 دینامو کیف؛ کریستیانو رونالدو 57`: کیه زا پس از یک حرکت خوب، توپ را به سوی محوطه شش قدم فرستاد که پس از برخورد موراتا و دروازه بان حریف، توپ جلوی پای رونالدو افتاد و او از یک قدمی، دروازه خالی را باز کرد.
یوونتوس 3-0 دینامو کیف؛ آلوارو موراتا 66`: مک کنی پس از پیشروی با توپ، به کیه زا پاس داد. کیه زا به محض ورود به محوطه جریمه، موراتا را صاحب موقعیت کرد. مهاجم اسپانیایی نیز پس از دریبل یک مدافع حریف، به راحتی دروازه را باز کرد تا ششمین گلش در پنجمین بازی فصل لیگ قهرمانان را به ثمر برساند.

- چلسی در نبرد بر سر صدرنشینی گروه، به لطف درخشش اولیویه ژیرو سویا را در هم کوبید و یک بازی مانده به پایان مرحله گروهی تکلیف همه چیز را مشخص کرد. چلسی موفق شد در زمین سویا به یک پیروزی پر گل و ارزشمند دست یافته و در پایان پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تکلیف سرگروهی را مشخص کند؛ سویا با این شکست سنگین، حالا باید خود را آماده دیدار حساس این هفته مقابل رئال مادرید بحران زده کند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس چلسی منچستریونایتد پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه ۲۸ فروردین با انجام دو بازی در شهرهای بارسلون و دورتموند پیگیری خواهد شد که هر دو بازی با توجه به نتایج به دست آمده در بازی رفت با حساسیت بالایی برخوردار است. بر همین اساس تیم‌های دورتموند و اتلتیکومادرید در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» به مصاف هم می‌روند و بارسلونا و پاری سن ژرمن در ورزشگاه «اسپاتیفای نیوکمپ» رو در روی هم قرار می‌گیرند.

دورتموند - اتلتیکومادرید

بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر یک به سود اتلتیکو به پایان رسید تا شاگردان «دیگو سیمئونه» دست برتر را نسبت به حریف خود در دیدار برگشت داشته باشند. نماینده اسپانیا خاطره خوشی از حضور در ورزشگاه «سیگنال ایدونا پراک» ندارد و در سال ۱۳۹۷ که برابر دورتمند در این ورزشگاه به میدان رفت متحمل شکست سنگین ۴ بر صفر شد. با توجه به قانون جدید لیگ قهرمانان اروپا گل زده در خانه حریف کمکی به تیم‌ها نخواهد کرد و اگر این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود دورتموند به پایان برسد، بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهد شد.

قضاوت این بازی بر عهده «اسلاوکو وینچیچ» از اسلوونی است و بازی از ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می‌شود.

بارسلونا - پاری سن ژرمن

تیم بارسلونا در بازی رفت و با اینکه از حریف خود دو بار عقب افتاد اما در پایان توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد پاری سن ژرمن عبور کند تا این تیم در بازی برگشت که میزبان است با توجه به حضور هواداران خودی دست برتر را داشته باشد. نکته مهم این بازی حضور «عثمان دمبله» وینگر سابق بارسلونا در پیراهن پاری سن ژرمن است و با توجه به اینکه در دیدار رفت هم موفق شد یکی از دو گل تیمش را به ثمر برساند، هواداران بارسلونا از او کینه به دل دارند و مطمئناً شب راحتی را در «اسپاتیفای نیوکمپ» نخواهد داشت.

آخرین باری که دو تیم در اسپانیا به مصاف هم رفتند به سال ۱۳۹۹ برمی گردد که آن بازی با درخشش «کیلیان امباپه» با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده فرانسه خاتمه یافت تا بارسلونا یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را متحمل شود.

این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ و با قضاوت «ایستوان کواکس» از رومانی خواهد بود.

کد خبر 6079438

دیگر خبرها

  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • ژاوی: باید مونتجوئیک را تبدیل به یک کوره داغ کنیم
  • پدری: مدافعی مانند پائو کوبارسی ندیده‌ام
  • لیست پاری سن ژرمن برای تقابل با بارسلونا؛ بازگشت اشرف حکیمی
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • انتقاد رسانه‌های فرانسوی از جانلوییجی دوناروما: روی تمام گل‌های بارسلونا مقصر بودی!