Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@07:34:57 GMT

موسیقی متن برخورد نزدیک از نوع سوم ؛ جان ویلیامز

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۸۴۹

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «برخورد نزدیک از نوع سوم / Close Encounters of the Third Kind» به کارگردانی و نویسندگی استیون اسپیلبرگ محصول سال 1977 است. از کلود لاکومب یوفوشناس فرانسوی خواسته شده تا گزارش هواپیماهای جنگی درباره ناپدید شدن تی.بی.ام آونجر در مأموریتی در سال 1945 و یافته شدن دوباره اش در بیابان سونورا را بررسی و باز بینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخدادهای شگفتی در همه جای کره زمین روی می‌دهد. دکتر لاکومب می کوشد آن‌ها را به روش دانشمندان با وجود زندگی فرازمینی پیوند دهد که از این راه در پی تماس با آدمیان است. همزمان در دهکده‌ای در ایندیانا، روی نیری سیمبان شرکت برق منطقه بشقاب پرنده‌ای را در برابر دیدگان خود می بیند. چند کیلومتر دورتر، بشقاب پرنده‌ای کودکی را برابر چشمان شگفت زده و هراسان مادرش، جیلیان می رباید. در همان هنگام که دست اندرکاران می کوشند از انتشار خبرها جلوگیری کنند، جیلیان و روی پی در پی دچار الهامات فزاینده و روشنی می‌شوند درباره مکانی اسرارآمیز که در آن برخورد و دیدار با بشقاب پرنده‌ها روی خواهد داد. ریچارد دریفوس، فرانسوا تروفو، ملیندا دیلن و تری گار در این فیلم مقابل دوربین ویلموش ژیگموند و جان ای. آلونزو بازی کردند و مایکل کان این اثر را تدوین کرد. جان ویلیامز موسیقی متن این فیلم را ساخت که قطعه اصلی آن را بر روی تصاویری از این فیلم می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده پروتکل الحاقی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 موزیک موزیک ویدیو فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم موسیقی متن موزیک متن موسیقی فیلم موزیک فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پرنده در طبیعت شهر مشهد رهاسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل شعبانی اظهار کرد: طی گشت و پایش نوروزی در بازار پرنده فروشان شهر مشهد و با همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مشهد این تعداد پرنده وحشی غیر مجاز شامل «کبک، بلدرچین، توکا، بلبل خرما، سهره و چکاوک وحشی» کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی اضافه کرد: در ادامه این مأموریت پرندگان کشف شده با هماهنگی مراجع قضائی، در زیستگاه خود رها شدند و پرونده‌ای قضائی برای این متخلفان تشکیل و به مراجع قضای ارجاع داده شد.

کد خبر 6057402

دیگر خبرها

  • ببینید | نمای شگفت انگیز دانه‌ خوردن پرنده از نزدیک!
  • شوخی جالب ژاوی با کاپیتان اتلتیکو
  • خیبر یک گام به لیگ برتر نزدیک شد/ شکست چادرملو برابر مس سونگون
  • ۴۰ پرنده در طبیعت شهر مشهد رهاسازی شد
  • فوران آتشفشان در ایسلند؛ هزاران نفر خانه‌ها را ترک کردند
  • کری‎‌خوانی یامال: می‌بریم تا به رئال نزدیک شویم
  • آتشفشان در ایسلند؛ هزاران نفر خانه ها را ترک کردند+ فیلم
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی شهر
  • جشن و پایکوبی در بارسلونا به‌خاطر قرعه رئال!
  • پرواز موفقیت‌آمیز تاکسی‌پرنده در چین!