Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@20:37:43 GMT

کره گیری از دو قطبی های رسانه ای

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۹۲۸

کره گیری از دو قطبی های رسانه ای

بعضی سیاسیون داخلی با رای آوردن بایدن در انتخابات آمریکا و دریافت سیگنال از طرف ظریف و بعضی از چهره های اصلاح طلب همچون علی مطهری به دنبال مذاکره دوباره و پای میز رفتن برای برجام ۲ با ایجاد دو قطبی ترس و امید در میان مردم و اقشار مختلف جامعه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛  در فضای رسانه ای شاهد صحبت هایی از سوی بعضی از سیاستمداران داخلی و همین رسانه های خارجی هستیم با رویکرد دو قطبی سازی هایی که در آینده کشور موثر هستند، با بررسی روند عملکرد جریان رسانه ای غرب و همچنین بعضی سیاسیون داخلی با رای آوردن بایدن در انتخابات آمریکا و دریافت سیگنال از طرف ظریف و بعضی از چهره های اصلاح طلب همچون علی مطهری به دنبال مذاکره دوباره و پای میز رفتن برای برجام ۲ با ایجاد دو قطبی ترس و امید در میان مردم و اقشار مختلف جامعه می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رسانه ای به سمتی پیش می رود که اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده دولتی در ایران همسو و رفیق با دولت جدید آمریکا روی کار نیاید احتمال جنگ و عدم سازش تحریم های جدید و بیشتر وجود دارد.
حال این چند دو قطبی را بررسی می کنیم .


دو قطبی جنگ و صلح 


در دو قطبی جنگ و صلح با جریان رسانه ای به دنبال ارسال اخباری در خصوص اعزام هواپیماهای جنگی و ناوهای جنگی به کشورهای همسایه و خلیج فارس هستند تا به این شکل القا کنند که ما آمادگی کامل حمله نظامی به ایران داریم و برنامه ریزی کرده ایم و اگر به توافق جدید دست پیدا نکنیم جنگ را آغاز خواهیم کرد که می بایست بدانیم که آمریکا به هیچ وجه به خاطر منافع خود وارد جنگ با ایران نمی شود.

دو قطبی مذاکره یا مقابله

 در این دو قطبی بعضی از سیاسیون داخلی هم، همبازی رسانه های بیگانه هستند اینگونه القا می کنند که اگر مذاکره نکنیم بازهم باید با آمریکا مقابله کرد و جایگاهی در جهان نداریم و سایر کشورها هم در مقابله با ایران می پردازند.

این دو قطبی دلیل ارتباط نزدیک و مراوده بسیار زیاد با کشورهای مختلف در جهان شکست خورده می باشد.

دو قطبی سپاه و مردم 

با القا جریان رسانه ای که حضور سپاه قدس درکشورهای همسایه باعث تحریم ها شده و سپاه را به عنوان تروریسم بین المللی می دانند و اگر سپاه قدس از این کشورها خارج نشود و موشک های خود را تحویل ندهد وضعیت معیشت و اقتصاد مردم روز به روز ضعیف تر می شود که این دو مسئله اینگونه باید بررسی گردد که اگر سپاه و موشک ها نبود امنیتی در کار نبود تا معیشتی برای مردم تامین شود.

دو قطبی رهبری_ مردم 

در جریان رسانه ای غرب ، رهبری را به عنوان مسئول بسیاری از کارهای ضعیف دولت نشانه رفته اند و می خواهند مردم  را مقابل رهبری قرار دهند و این در حالی است که رهبری در تمام جهات به دنبال منافع مردم و جمهوری اسلامی است و غیر از این نبوده و تمام مشکلات به خود دولتی ها و موضع گیری های غربی آمریکا می باشد.

دو قطبی ترور و امنیت 

با ترور شهید فخری زاده در رسانه های یگانه اینگونه جریان سازی می کنند که اسرائیل و آمریکا تسلط و آگاهی زیادی از دستگاه های امنیتی کشور دارند و هر موقع اراده کنند می توانند به هر نقطه از ایران آسیب برسانند و مردم را نسبت به امنیت کشور نا امید و دلسرد کنند.
این در حالیست که ترور شهید فخری زاده هرچند ناراحت کننده است اما در معاملات نظامی ترسوترین روش ترور شخصیت است و از طرف تمامی مجامع بین المللی هم محکوم می شود و حتی بعضی از کشورها غربی خود را از دست داشتن در این ترور به خاطر عواقب و انتقام کشورمان مبرا کرده اند.

حال با این دو قطبی های رسانه ای می بایست بصیرت خود را در خصوص جریانات رسانه ای افزایش داده و در دام  و بازی این جریانات مشترک نکنیم.

به قلم ؛ یاسر بیاتی 

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: جریان رسانه ای دو قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد

وزارت خزانه داری آمریکا در راستای اقدام‌های ضد ایرانی واشنگتن، امروز سه‌شنبه از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

این تحریم‌ها 4 شخص و 2 نهاد را هدف قرار داده است که به ادعاd وزارت خزانه داری آمریکا مرتبط با ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی است که 3 شخص و 2 نهاد تحریم شده وابسته به فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران هستند و یک شخص نیز با شرکت داده افزار آرمان ارتباط دارد.

علیرضا شفیعی نسب، کمیل برادران سلمانی و رضا کاظمی‌فر رحمان نام افرادی است که خزانه داری آمریکا آنها را مرتبط با فرماندهی سایبر الکترونیک سپاه پاسداران معرفی کرده است.

همچنین دو شرکت «داده افزار آرمان» و «مهرسام اندیشه ساز نیک» به عنوان نهادهای مرتبط با بخش یاد شده در سپاه پاسداران معرفی شدند درحالیکه حسین محمد هارونی نیز به علت ارتباط با شرکت اول تحریم شده است.

بلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • مردم ایران چگونه می‌توانند به مردم جهان کمک کنند؟
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • سیاستمدار صهیونیست: الان وقت ورود به جنگ با ایران نیست
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • تحقق وعده صادق نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران