Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۲۵ سری جهیزیه هر یک شامل ۱۶ قلم کالا تهیه و تقدیم زوج های جوان شهرستان فهرج می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی پنجشنبه (13 آذر) در مراسم اهدای سبد جهیزیه در شهرستان فهرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه در مرحله سوم کمک های مومنانه به فرمان مقام معظم رهبری، رویکرد تغییر کرد، گفت: علاوه بر بسته های معیشتی بحث اشتغال، ازدواج آسان، تأمین جهیزیه و بحث آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی در دستور کار گذاشته شد و به فضل الهی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: این کمک ها به خانواده هایی که دچار این ویروس شده و معیشت آن ها دچار مشکل شده و مشکلات حاد دارند ادامه دارد تا بتوانیم بخشی از مشکلات آن ها را برطرف کنیم.

 

 

 

وی افزود: شهرستان فهرج در حوزه خیرین و کمک های مومنانه و ساخت و ساز محرومین پیشتاز است.

 

سردار معروفی اظهار کرد: امروز یک کار مشترک برای تأمین جهیزیه انجام می شود که 25 سری جهیزیه برای 25 زوج جوان که لازم بود به آن ها کمک و توجه ویژه بشود، اهدا می شود.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: برای این 25 سری جهیزیه نزدیک به 650 میلیون تومان هزینه شده که 350 میلیون تومان خود زوج ها گذاشتند و 300 میلیون تومان هم با هماهنگی که دوستان انجام دادند و کمک خیرین تامین شد.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 16 قلم جنس در این سری جهیزیه ها مانند یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، قالی، اتو، تشک، سرویس ظروف، سرویس دیگ، ساعت دیواری، سرویس قاشق و چنگال، چای ساز برای زوج ها پیش بینی شده است.

 

 

 

وی با بیان اینکه این در محله سوم شروع کار است و ادامه دارد، گفت: ما در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، اهدای جهیزیه های بسیار خوبی را با هماهنگی رده های حمایتی در سطح استان داریم.

 

 

 

سردار معروفی افزود: همچنین پیش بینی می کنیم خانواده های نیازمند در بحث جهیزیه برای ازدواج آسان را به صورت یک اطلس در بیاوریم که بتوانیم همه رده های حمایتی را پای کار آورده و در یک بازه زمانی مشخص همه استان و به ویژه جنوب و شرق استان را پوشش بدهیم.

 

 

 

وی ضمن تشکر از همه کسانی که در شهرستان فهرج در این زمینه همت کردند، ادامه داد: از خیرین هم درخواست می کنم این حرکت خداپسندانه، ارزشمند و ماندگار را ادامه دهند تا ما بتوانیم زوج های جوانی که نیازمند هستند را با یک کمک 26 تا 35 میلیون تومان برای هر سری جهیزیه، صاحب خانه و زندگی کنیم.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: این زوج ها قانع هستند و جهیزیه 200 میلیون تومانی نمی خواهند؛ این افراد می توانند با 35 میلیون تومان جهیزیه یک زندگی آرام را تشکیل دهند؛ نمونه آن همین سری جهیزیه های الان که شامل 16 قلم جنس بوده و برای هر سری جهیزیه 26 میلیون تومان هزینه شده است،

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: ما با 35 تا 40 میلیون تومان می توانیم یک خانواده نیازمند را تأمین کنیم و از خیرین که دستشان به خیر است، استدعا داریم دست دوستان ما را بگیرند تا بتوانیم به فضل الهی این کار را انجام دهیم.

 

 

 

وی با تأکید بر اینکه باید کرامت انسان ها را حفظ کنیم، اظهار کرد: آن چیزی که انفاق و جهیزیه عنوان می شود هدیه هست و هدیه نه نیاز به تشکر و نه نیاز به عنوان دارد بنابراین با دیدِ هدیه و کرامت انسانی نگاه کنیم.

 

 

 

سردار معروفی بیان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم این کار بزرگ را که در مرحله سوم تحت عنوان طرح شهید سلیمانی است، دنبال کنیم؛ زیرا مرحله سوم در قالب طرح شهید سلیمانی به صورت ویژه محله محور و در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا و قطع زنجیره کرونا در حال انجام است که امیدواریم بتوانیم فاز اول این طرح را به فضل الهی تا پایان سال به نتیجه برسانیم.

 

 

 

وی ادامه داد: ما از خردادماه تاکنون حدود 205 سری جهیزیه واگذار کردیم و پله پله داریم جلو می رویم و مرحله بعدی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و بعد از آن در 22 بهمن و دهه فجر و مرحله بعد تا اسفند است و پیش بینی خوبی کردیم.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دنبال ساماندهی این حرکت با تمام رده های حمایتی هستیم تا هم موازی کاری نشود و هم بتوانیم حق را به حق دار برسانیم؛ شناسایی خوبی در این زمینه در استان می شود و اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهرستان فهرج اهدای جهیزیه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهرستان فهرج میلیون تومان سری جهیزیه زوج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر کمیته امداد شهرستان گفت: تعداد ۵ قلم جهیزیه شامل: یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی در بین نوعروسان مددجوی مورد حمایت این نهاد اهداء شد.
رستمی ادامه داد: در سال جاری ۹۲ مورد جهیزیه به ارزش ۳۲ میلیارد ریال در این شهرستان توزیع شده است.
محمدی، فرماندار شهرستان چرداول هم گفت: ترویج ازدواج آسان، کاهش تجرد، حمایت از جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده از مهمترین اهداف نهاد‌های مختلف حمایتی از جمله کمیته امداد است و این اقدامات در شهرستان تدوام خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی
  • ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده