Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@10:13:19 GMT

افزایش ۴۴‌ درصدی پذیرش در مددسرای خاوران

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۱۹۶۶

افزایش ۴۴‌ درصدی پذیرش در مددسرای خاوران

شهردار منطقه ۱۵ دراین‌باره گفت: «مددسرای خاوران در شب‌های عادی میزبان ۳۸۰ نفر است ولی با توجه به کاهش دما در شب‌های گذشته ۵۵۰ نفر در اینجا پذیرش شده‌اند که نشان‌دهنده افزایش ۴۴‌درصدی است.»

«وحیدرضا محمدی» افزود: «تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای قطع زنجیره ویروس کرونا مانند ماه‌های گذشته در این مرکز رعایت و مددجویان پیش از پذیرش با اسکن‌های حرارتی تب‌سنجی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او ادامه داد: «همچنین غربالگری مددجویان و توزیع ماسک و دستکش میان آنها پیش از ورود به گرمخانه و قرار دادن مواد ضدعفونی‌کننده در فواصل مناسب خوابگاه برای استفاده مددجویان از جمله اقداماتی این مرکز است.» محمدی گفت: «این مرکز از ساعت ۱۸ تا ۳ بامداد پذیرش دارد و هر مددجو تا هر زمان که بخواهد می‌تواند در مددسرا بماند.» شهروندان در صورت مشاهده کارتن‌خواب‌ها، می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا مددکاران شهرداری تهران آنها را به گرمخانه‌ها منتقل کنند.  
 

کد خبر 568985 برچسب‌ها فقر حقوق شهروندی كروناويروس همشهری محله منطقه ۱۵ مددکاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فقر حقوق شهروندی كروناويروس همشهری محله منطقه ۱۵ مددکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین خدرویسی با اعلام خبر معافیت 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز در سال گذشته اظهار کرد: در سال 1402 تعداد 400 هزار خانوار از معافیت پرداخت قبض آب برخوردار شدند.

وی ادامه داد: همچنین حدود 435 هزار خانوار نیز از معافیت قبوض برق بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اظهار کرد: براساس این گزارش 630 هزار خانوار تحت حمایت نیز مشمول معافیت پرداخت هزینه گاز شدند.

میزان مستمری مددجویان در سال 1403 اعلام شد

خدرویسی تاکید کرد: در مجموع سال گذشته حدود 1.5 میلیون خانوار مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

وی گفت: ارزش ریالی معافیت‌های مددجویان از مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز بیش از هزار میلیارد تومان برآورده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • ◄ افزایش 41 درصدی پاسخگویی به تماس های مردمی با مرکز مدیریت راه های استان قم
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان گلستان
  • افزایش ۲۰ درصدی زائران حج تمتع گلستانی نسبت به سال گذشته
  • صید کیلکا ۱۲ درصد افزایش یافت
  • معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز