Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یعثوب نژاد محمد در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه بانک‌های فعال در استان باید با وحدت رویه و به یک شیوه فعالیت کنند، اظهار کرد: به تمام دستگاه‌ها زمان مراجعه ابلاغ شده است و هفته آینده نیز محدودیت‌ها ادامه می‌یابد و هرگونه معرفی وام‌های تکلیفی تا دو هفته آینده ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نوع خدمات و وضعیت موجود بانک‌ها در فرمت جدول به استانداری ارسال شود تا برنامه ریزی برای کنترل و نظارت صورت گیرد، در حال حاضر دریافت و پرداخت پول نقد از باجه‌های بانکی ممنوع شده است و چرخه پول نقد در بانک‌ها به پایین یک میلیارد تومان رسیده است و بیشتر اقدامات غیر حضوری انجام می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: از زمان ظهور ویروس کرونا اکثر دستگاه‌های خدماتی بر لزوم طراحی سامانه‌های خدمات رسان که سبب انجام کارهای مهم اداری به صورت غیرحضوری می‌شوند، تاکید دارند.

نژادمحمد با بیان اینکه خوشبختانه با ابتکار نخبگان بومی سامانه‌های قابل اتکا در برخی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان طراحی شده است، افزود: این سامانه‌ها باعث می‌شود که تعداد مراجعات به بانک‌ها، شهرداری‌ها، مراکز تأمین اجتماعی و بنیاد مسکن بیش از ۷۵ درصد کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه روزانه نزدیک ۶ هزار نفر به مراکز تأمین اجتماعی استان و کارگزاری‌های این ارگان مراجعه می‌کنند، افزود: با راه اندازی سامانه ۳۰۷۰ قطعاً این مراجعات به حداقل رسیده و مراجعه کننده با کمترین زمان ممکن نتیجه مطلوب‌تری را کسب می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل همچنین از راه اندازی سامانه جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه که با همکاری دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود و مراجعه بیش از ۱۶ هزار نفر به بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌های اجرایی جهت استعلام و اخذ تسهیلات ممانعت می‌شود.

نژادمحمد تصریح کرد: اقدام بنیاد مسکن برای این کار یک تحول اداری و کاهش بروکراسی اداری را به همراه دارد و سایر ارگان‌ها نیز با الگو برداری از بنیاد مسکن می‌توانند از میزان مراجعین خود به ادارات بکاهند.

وی بیان کرد: در این طرح فرایند کار بنیاد مسکن مشخص شده و باید به صورت ساده به دهیاری‌ها آموزش داده شود که یک اقدام و طرح فوق العاده برای مردم و روستاییان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: این طرح در طول دو هفته با برنامه زمان بندی در پنج دهیاری به صورت پایلوت الکترونیکی انجام می‌شود که امکانات لازم، رمز عبور و نام کاربری در اختیار دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.

نژادمحمد با بیان اینکه پنجره واحد پارک علم و فناوری همزمان با هفته پژوهش رونمایی می‌شود، اظهار کرد: در این هفته بر خلاف سال‌های گذشته نمایش این هفته به صورت غیر حضوری با مشارکت دانشگاه‌های استان و مراکز علمی پژوهشی برگزار می‌شود.

وی همچنین از راه اندازی پرتال غیر حضوری شهرداری در هفته پژوهش خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه ۲۱ خدمت به صورت غیر حضوری به مردم ارائه داده می‌شود و برای این اقدامات باید تمام دستگاه‌ها و کمیته اطلاع رسانی ستاد فرهنگ سازی گسترده انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: باید برای قطع زنجیره ویروس کرونا همه احساس مسئولیت داشته باشیم و از ظرفیت صدا و سیما و رسانه‌های گروهی جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی بهره مند شویم.

کد خبر 5086873

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل ویروس کرونا محدودیت های کرونایی بانک ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا شیوع کرونا بارش باران کرمانشاه بارش برف بوشهر ترور دانشمندان هسته ای گرگان شهرستان کرج شهرکرد راه اندازی بنیاد مسکن غیر حضوری دستگاه ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و تا روز یکشنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6081198

دیگر خبرها

  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • دمای هوا در اردبیل افزایش می‌یابد
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • تحویل پروژه 274 واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال
  • تحویل پروژه ۲۷۴ واحدی مسکن ملی نهاوند در هفته دولت امسال