Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر ساکن برجی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرتقال فصل سرما در مشهد از طریق واردات از استانهای شمالی و جنوبی کشور تامین می‌شود اما امسال حجم عرضه این میوه در میدان میوه و تره بار کمتر از سال گذشته است و این موضوع قیمت آن را از هر کیلوگرم ۳۰ تا ۵۰ هزار ریال در سال گذشته به ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار ریال رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد علت کمبود عرضه پرتقال در میادین میوه و تره بار ذخیره سازی پرتقال برای عید نوروز و توجیه اقتصادی بالای آن برای صادرات است و یکی از دلایل افزایش قیمت پرتقال در سال جاری را می‌توان ناشی از افزایش قیمت تمام شده تولید در باغات دانست.

رییس اتحادیه صنف بارفروشان مشهد گفت: در مجموع امسال به دلایلی که ذکر شد حجم عرضه مرکبات شامل پرتقال، لیمو شیرین و نارنگی در میادین میوه و تره بار کاهش یافته و به همان نسبت روی افزایش قیمت آنها تاثیر گذاشته است و در این میان قیمت پرتقال به دلیل ماندگاری بالاتر آن به نسبت سایر مرکبات گرانتر شده است.

ساکن در پاسخ به پرسش ایرنا مبنی بر علت افزایش قیمت موز و عرضه آن به قیمت هر کیلوگرم ۲۶۰ هزار ریال افزود: موز با ارز به نرخ آزاد وارد کشور می‌شود و امسال ثبت سفارش نیز برای آن انجام نمی‌گیرد و این مساله باعث حجم عرضه موز در بازار و افزایش قیمت آن شده است.

برچسب‌ها مشهد میوه سردسیری اصناف قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد میوه سردسیری اصناف قیمت کالا مشهد میوه سردسیری اصناف قیمت کالا اخبار کنکور افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می‌رسد