Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:10:39 GMT

۳۰ طرح عمرانی بقاع و موقوفات هرمزگان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۹۲۱۷۷

۳۰ طرح عمرانی بقاع و موقوفات هرمزگان اجرا می‌شود

اسلام نظر نژاد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا ضمن بیان اینکه برای برخی از این طرح‌ها مجوز دریافت شده و برخی دیگر در مرحله اخذ مجوز از سازمان مرکزی اوقاف و امور خیریه هستند،پیش بینی کرد: سرمایه‌ای که برای این طرح‌ها هزینه می‌شود با توجه به بی‌ثباتی اقتصادی تغییر خواهد کرد و به همین دلیل باید پس از اتمام در خصوص مبلغ هزینه شده اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، به ۳۰ طرح مطرح شده اشاره کرد و ادامه داد: احداث هشت طرح تجاری مسکونی در بندرعباس و میناب آغاز شده که پیش‌بینی می‌شود ۲ طرح تا پایان سال جاری بهره‌برداری شود.

وی افزود: این اداره‌کل در حال اخذ مجوز اجرای ۱۲ طرح تجاری مسکونی در شهرستان‌های میناب، بندرعباس و بندرلنگه بوده و مطالعه‌های احداث چهار طرح بخش کشاورزی که شامل گلخانه می‌شود در مرحله انجام پژوهش‌ها قرار دارند.

به گفته وی، همچنین سه طرح نیروگاهی ۲۰ کیلوواتی با استفاده از انرژی خورشیدی در صورت موافقیت سازمان مرکزی اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه سید مظفر بندرعباس، سیدمحمد حاجی آباد و سید سلطان محمد رودان احداث و با انعقاد قرارداد با متقاضی یا متقاضیان فروخته خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح‌ها که بخش‌های کشاورزی، تجاری، مسکونی و انرژی ( تامین برق چند بقعه متبرکه با استفاده از انرژی خورشدی) را شامل می‌شود درمدت زمانی حدود ۲ سال و اندکی بیشتر به اتمام خواهند رسید.

وی اضافه کرد: همچنین طرح مرحله سوم موقوفه ناصری که ساختمانی چند طبقه است درحال احداث بوده و بخش اول آن شامل فضای تجاری درسال آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون بهره‌وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه هرمزگان بدون دادن هیچ مبلغی در این گفت و گو بیان داشت: به علت بی‌ثباتی‌های اقتصادی هزینه احداث آن افزون‌تر از برآورد اولیه شده است و اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه هرمزگان بندرعباس سازمان اوقاف و امور خیریه هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات که همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان سمنان و به شهرستان میامی این استان سفر کرده است در ابتدای ورود به این شهر به مزار شهدای این شهرستان رفت و از مقام والای شهدا تجلیل کرد.

وی برای آغاز بهره برداری از پروژه های برق شهرستان میامی در پست ۴۰۰ کیلوولت برق این شهرستان حاضر شد و آنرا به بهره برداری رساند.

زارع پور در این مراسم با اشاره به اینکه این سفر چهل و ششمین سفر رئیس جمهوری در کمتر از ۳سال گذشته است، گفت: هدف از این سفرها دیدن مشکلات از نزدیک و رفع آنها در مقدورات دولت است. 

وی با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه به پایداری شبکه برق کمک می کند، افزود: حوزه ارتباطات نیز وابستگی بسیاری به برق دارد و در حال حاضر بیشترین مشکل حدود ۱۵۰۰ روستای باقیمانده برای ایجاد ارتباط، نبود برق است که به مرور در حال رفع این مشکلات هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه‌ها فضای کسب و کارها برای عموم مردم تسهیل شود.

در این مراسم آله داد معاون هماهنگی انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر توضیحاتی را درباره اجرای این پروژه‌ها و تاثیر آن در این شهرستان ارائه کرد.

وی از تخصیص اعتبار ۲۲۱۲ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه ها خبر داد.

وزیر ارتباطات بعد از این برنامه به آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها رفت و با دستور وی عملیات این پروژه آغاز شد.

زارع‌پور در آئین آغاز این عملیات با اشاره به اینکه یک سوم کشور در دو سال گذشته تحت پوشش این پروژه قرار گرفته است، گفت: برای اجرای این پروژه در شهرهای استان سمنان برنامه ای در دو فاز تهیه شده است که با درخواست فرماندار شهرستان میامی ظرف ۲۴ ساعت گذشته دستور دادم کارگاهی برای آغاز این پروژه در این شهرستان‌ تجهیز شود و بر اساس قولی که توسط اپراتور داده شده در ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات این شهرستان به طور کامل تحت پوشش فیبر نوری منازل و کسب و کارها قرار می گیرد.

همچنین حسن پور مدیرکل ارتباطات استان سمنان در این مراسم اعلام کرد که این پروژه با ۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان میامی انجام می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • بهره‌مندی ۷۰۰۰ موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • بهره‌مندی ۷ هزار موقوفه مازندران در اجرای اعمال معافیت‌های ویژه پذیره
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • حمایت شهرداری کرمانشاه از احداث پارکینگ طبقاتی در معابر پرتردد شهر